15 tajemnic zarządzania czasem
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?
15 Secrets Successful People Know About Time Management
Autor: Kevin Kruse
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Rozwiń swoje umiejętności zarządzania czasem.
2. Czas jest twoim największym skarbem, dlatego powinieneś mądrze go wykorzystywać
3. Zamień listę rzeczy do zrobienia na kalendarz. Dzięki temu zmniejszysz swój poziom stresu i osiągniesz więcej.
4. Nie odkładaj wszystkiego na później. Zastanów się, jak wiele rzeczy będziesz miał do zrobienia w przyszłości i pogódź się z faktem, że będzie ich tylko więcej.
5. Zapisywanie pomysłów oraz ograniczenie częstotliwości sprawdzania skrzynki mailowej zwiększy twoją produktywność.
6. Unikaj niepotrzebnych spotkań oraz naucz się mówić „nie”, aby odzyskać kontrolę nad swoim czasem.
7. Twoja wydajność oraz satysfakcja z pracy zwiększy się dzięki zastosowaniu zasady 80/20 oraz zadaniu samemu sobie, kilku pytań.
8. Nadawanie tematu przewodniego każdemu dniu pracy oraz natychmiastowe wykonywanie krótkich zadań wpłynie bardzo korzystnie na twoją produktywność.
9. Dodaj sobie energii i wzmóż swoje skupienie, poprzez poranny rytuał i jedną prostą technikę.
10. Podsumowanie
16 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Rozwiń swoje umiejętności zarządzania czasem.
2. Czas jest twoim największym skarbem, dlatego powinieneś mądrze go wykorzystywać
3. Zamień listę rzeczy do zrobienia na kalendarz. Dzięki temu zmniejszysz swój poziom stresu i osiągniesz więcej.
4. Nie odkładaj wszystkiego na później. Zastanów się, jak wiele rzeczy będziesz miał do zrobienia w przyszłości i pogódź się z faktem, że będzie ich tylko więcej.
5. Zapisywanie pomysłów oraz ograniczenie częstotliwości sprawdzania skrzynki mailowej zwiększy twoją produktywność.
6. Unikaj niepotrzebnych spotkań oraz naucz się mówić „nie”, aby odzyskać kontrolę nad swoim czasem.
7. Twoja wydajność oraz satysfakcja z pracy zwiększy się dzięki zastosowaniu zasady 80/20 oraz zadaniu samemu sobie, kilku pytań.
8. Nadawanie tematu przewodniego każdemu dniu pracy oraz natychmiastowe wykonywanie krótkich zadań wpłynie bardzo korzystnie na twoją produktywność.
9. Dodaj sobie energii i wzmóż swoje skupienie, poprzez poranny rytuał i jedną prostą technikę.
10. Podsumowanie