15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

15 Secrets Successful People Know About Time Management


Autor: Kevin Kruse



16 min czytania
10 rozdziałów



Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Rozwiń swoje umiejętności zarządzania czasem.
2. Czas jest twoim największym skarbem, dlatego powinieneś mądrze go wykorzystywać
3. Zamień listę rzeczy do zrobienia na kalendarz. Dzięki temu zmniejszysz swój poziom stresu i osiągniesz więcej.
4. Nie odkładaj wszystkiego na później. Zastanów się, jak wiele rzeczy będziesz miał do zrobienia w przyszłości i pogódź się z faktem, że będzie ich tylko więcej.
5. Zapisywanie pomysłów oraz ograniczenie częstotliwości sprawdzania skrzynki mailowej zwiększy twoją produktywność.
6. Unikaj niepotrzebnych spotkań oraz naucz się mówić „nie”, aby odzyskać kontrolę nad swoim czasem.
7. Twoja wydajność oraz satysfakcja z pracy zwiększy się dzięki zastosowaniu zasady 80/20 oraz zadaniu samemu sobie, kilku pytań.
8. Nadawanie tematu przewodniego każdemu dniu pracy oraz natychmiastowe wykonywanie krótkich zadań wpłynie bardzo korzystnie na twoją produktywność.
9. Dodaj sobie energii i wzmóż swoje skupienie, poprzez poranny rytuał i jedną prostą technikę.
10. Podsumowanie

Streszczenie

„15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?” (2015) ujawnia sekrety sprawnego zarządzania czasem stosowanego przez miliarderów, olimpijczyków, wyróżniających się studentów oraz przedsiębiorców. Niniejsze streszczenie podpowie ci, jak maksymalnie zwiększyć swoją produktywność, nie wyczerpując całego zapasu swoich sił.

Dla kogo?

  • Karierowiczów, którzy chcą mieć więcej czasu na ćwiczenia, hobby czy życie rodzinne

  • Leniuchów, odkładających wszystko na później

  • Osób, które na koniec swojego dnia pracy czują się nią przytłoczeni i przepracowani

O autorze

Kevin Kruse jest jednym z najlepiej sprzedających się autorów New York Timesa. Gdy miał 22 lata założył pierwszą firmę. Niestety przedsięwzięcie biznesowe okazało się nieudane. Kruse jednak się nie poddał i zaczął budować kilka wielomilionowych firm. Obecnie jest felietonistą Forbesa i mówcą na temat zarządzania czasem.