Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Got Your Attention?: How to Create Intrigue and Connect With Anyone


Autor: Sam Horn



14 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Naucz się, co zrobić, aby przyciągnąć uwagę, której pragniesz i na którą zasługujesz.
2. Staraj się, aby Twoi słuchacze nie mogli oderwać wzroku od każdego słowa, podsycaj ich ciekawość i pobudzaj wyobraźnię.
3. Omów problem, który planujesz rozwiązać, demonstrując go i zadając pytania. Publiczność sama zrobi resztę.
4. Dowiedz się, co jest niezwykle rzadkie, by znaleźć się w centrum uwagi i odróżnić się od reszty.
5. Przed złożeniem propozycji należy najpierw zadać sobie pytanie, czy rozmówca mógłby odmówić. Następnie postaraj się zrobić wszystko aby takiej odpowiedzi nie uzyskać.
6. Przykładaj dużą wagę do innych, a oni będą robić to samo dla Ciebie.
7. Bądź na bieżąco, jeśli chcesz, aby Twoje informacje były interesujące. Nie cytuj Arystotelesa!
8. Zadbaj o to, aby Twoje przesłanie było istotne. Odszukaj wątek, który pozwoli Ci zjednoczyć słuchaczy.
9. Zilustruj swoje idee za pomocą przykładu osoby, która na własnej skórze doświadczyła tego, o czym mówisz.
10. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (2015) to najlepszy poradnik, jak przyciągnąć i utrzymać uwagę roztargnionych ludzi we współczesnym, rozpędzonym świecie. Nauczysz się, jak przezwyciężyć niecierpliwość i chroniczne rozproszenie uwagi słuchaczy, dzięki czemu staniesz się przekonującym, angażującym mówcą.

Dla kogo?

  • Każdego, kto chce skupić na sobie uwagę rozproszonych umysłów,

  • Osób poszukujących pracy, chcących dowiedzieć się, jak się wyróżnić,

  • Ludzi, którzy chcą nawiązać znaczące kontakty.

O autorze

Sam Horn jest ekspertką do spraw komunikacji i założycielką Intrigue Agency. Horn jest powszechnie znana ze swoich wielokrotnie nagradzanych wystąpień i interaktywnych warsztatów na temat skutecznej komunikacji. Pomaga w budowaniu marki. Współpracowała z takimi klientami jak Intel, NASA i Boeing. Pomagała również tysiącom przedsiębiorców i menedżerów w tworzeniu książek, przemówień inauguracyjnych i wykładów TEDx.