POP!: Create the Perfect Pitch, Title, and Tagline for Anything



Autor: Sam Horn



14 min czytania
11 rozdziałów



Spis treści:
1. Twórz nagłówki, tytuły i hasła reklamowe, których nikt nie zapomni.
2. Głównymi elementami lepkiej wiadomości są jej Celowość, Oryginalność i Trafność.
3. Odpowiadając na dokładnie sprecyzowane pytania, tworzysz fundament z kluczowych słów, które tworzą Twój cel.
4. Wykorzystaj kluczowe słowa i postaw się w sytuacji klienta.
5. Wykorzystaj zainteresowanie słuchaczy muzyką.
6. Odnieś się do świata swoich klientów poprzez celebrytów i popularne media.
7. Zachowaj oryginalność - unikaj jednak stereotypów niczym ognia.
8. Wyobraź sobie swój przekaz za pomocą obrazów i metafor.
9. Bądź kontrintuicyjny i wywołaj u odbiorców zaskoczenie.
10. Przykuj uwagę odbiorców siłą opowieści.
11. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Niniejsza książka wyjaśnia, jak formułować wiadomości i idee, które zapadają w pamięć odbiorców, ponieważ są popularne, oryginalne i trafne.
Autor Sam Horn oferuje bardzo elastyczne i systematyczne podejście do tworzenia haseł, tytułów i tagów, które przyciągają uwagę ludzi i przekonują ich do Twojej marki, produktu lub pomysłu.

Dla kogo?

  • Każdego, kto chce się nauczyć, jak skutecznie prowadzić kampanię sprzedażową,

  • Każdego, kto musi wygłaszać fachowe przemówienia lub tworzyć tytuły i hasła reklamowe,

  • Każdego, kto chce dzielić się własnymi pomysłami i sprawić, by stały się one trwałe.

O autorze

Sam Horn jest ekspertką do spraw komunikacji i założycielką Intrigue Agency. Horn jest powszechnie znana ze swoich wielokrotnie nagradzanych wystąpień i interaktywnych warsztatów na temat skutecznej komunikacji. Pomaga w budowaniu marki. Współpracowała z takimi klientami jak Intel, NASA i Boeing. Pomagała również tysiącom przedsiębiorców i menedżerów w tworzeniu książek, przemówień inauguracyjnych i wykładów TEDx.