logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Pitch Anything – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal

Autor: Oren Klaff


Biznes Komunikacja Psychologia Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne

12 min czytania
10 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Musisz dostosować swój program do odbiorców.
2. Chcąc zapewnić sobie uwagę celu, musisz stworzyć atmosferę ekscytacji i napięcia.
3. Chcąc kontrolować spotkanie, należy najpierw ustanowić pewne ramy graniczne.
4. Będziesz często spotykał się z ramami siły, ramami czasowymi i ramami analitycznymi, dlatego musisz wiedzieć, jak sobie z nimi radzić.
5. Wykorzystaj nagradzanie, aby cel szukał Twojej aprobaty.
6. Mieszaj ramy chcąc wywołać jeszcze ciekawsze efekty!
7. Nie bądź nachalny - spraw, by cel gonił za Tobą.
8. By skutecznie pitchować, musisz osiągnąć status sytuacyjnego alfa.
9. Utrzymuj swój program krótki i prosty.
10. Podsumowanie końcowe