Pitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal



Autor: Oren Klaff



12 min czytania
10 rozdziałów



Spis treści:
1. Musisz dostosować swój program do odbiorców.
2. Chcąc zapewnić sobie uwagę celu, musisz stworzyć atmosferę ekscytacji i napięcia.
3. Chcąc kontrolować spotkanie, należy najpierw ustanowić pewne ramy graniczne.
4. Będziesz często spotykał się z ramami siły, ramami czasowymi i ramami analitycznymi, dlatego musisz wiedzieć, jak sobie z nimi radzić.
5. Wykorzystaj nagradzanie, aby cel szukał Twojej aprobaty.
6. Mieszaj ramy chcąc wywołać jeszcze ciekawsze efekty!
7. Nie bądź nachalny - spraw, by cel gonił za Tobą.
8. By skutecznie pitchować, musisz osiągnąć status sytuacyjnego alfa.
9. Utrzymuj swój program krótki i prosty.
10. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Pitch Anything (2011) przedstawia unikalną, zupełnie nową metodę prezentowania pomysłów. Za pomocą psychologii, neuronauki i osobistych anegdot Klaff objaśnia metody i techniki potrzebne do tego, by z sukcesem przedstawić swoje pomysły każdemu.

Dla kogo?

  • Dla każdego, kto zajmuje się sprzedażą produktów lub pomysłów,

  • Dla każdego, kto próbuje pozyskać pieniądze od inwestorów,

  • Każdego, kto jest zainteresowany metodami perswazji opartymi na neuronauce i psychologii.

O autorze

Oren Klaff to jeden z czołowych ekspertów w dziedzinie sprzedaży i negocjacji. Jako doradca w zakresie pozyskiwania kapitału i funduszy inwestycyjnych, a jego usługi są poszukiwane w wielu branżach na całym świecie. Klaff jest również bankierem inwestycyjnym, który zebrał ponad 400 milionów dolarów kapitału. Osiągnął to dzięki swojej unikalnej metodzie ('pitching method), którą opracował przez lata prób i błędów po tym, jak zmęczył się zwykłymi słabymi technikami sprzedaży, które nie przynosiły rezultatów.