Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Pitch Anything – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzePitch Anything: An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal
Autor: Oren KlaffBiznes Komunikacja Psychologia Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne
12 min czytania
10 rozdziałów
3 czytelników
Spis treści:
1. Musisz dostosować swój program do odbiorców.
2. Chcąc zapewnić sobie uwagę celu, musisz stworzyć atmosferę ekscytacji i napięcia.
3. Chcąc kontrolować spotkanie, należy najpierw ustanowić pewne ramy graniczne.
4. Będziesz często spotykał się z ramami siły, ramami czasowymi i ramami analitycznymi, dlatego musisz wiedzieć, jak sobie z nimi radzić.
5. Wykorzystaj nagradzanie, aby cel szukał Twojej aprobaty.
6. Mieszaj ramy chcąc wywołać jeszcze ciekawsze efekty!
7. Nie bądź nachalny - spraw, by cel gonił za Tobą.
8. By skutecznie pitchować, musisz osiągnąć status sytuacyjnego alfa.
9. Utrzymuj swój program krótki i prosty.
10. Podsumowanie końcowe