Blitzscaling
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
Blitzscaling: The Lightning-Fast Path to Building Massively Valuable Companies
Autorzy: Reid Hoffman, Chris Yeh
Spis treści:
1. Naucz się sekretów firm, które osiągnęły ogromny, szybki wzrost biznesu.
2. Blitzscaling to technika bardzo szybkiego, trwałego rozwoju firmy, która umożliwia przedsiębiorstwom szybkie osiągnięcie ogromnej skali.
3. Blitzscaling wykorzystuje niepewność i ryzyko.
4. Firmy zajmujące się blitzscalingiem przedkładają szybkość nad efektywność, aby uzyskać przewagę pierwszego stopnia.
5. Szybki rozwój jest możliwy dzięki sieciom, które umożliwiają bezprecedensowy dostęp do ogromnych rynków.
6. Wysokie marże brutto to kolejny czynnik wzrostu dla zjawiska blitzscalingu.
7. Dystrybucja to kolejny istotny czynnik wzrostu w przypadku blitzscalingu i jeden z obszarów, w którym firmy technologiczne mają przewagę.
8. Dla osiągnięcia tempa blitzscaling kluczowe znaczenie ma dobre dopasowanie produktu do rynku oraz skalowalność operacyjna.
9. Tempo blitzscalingu wymusza stosowanie odpowiedniej strategii zarządzania, a długoterminowy wzrost wymaga planu.
10. W przypadku firm zajmujących się blitzscalingiem istnieją sprawdzone wzorce, które prowadzą do sukcesu.
11. Wykorzystaj przewagę cyfrową dzięki czterem innym strategiom - wykorzystaniu platform, rynków, reklamy i usług premium.
12. Podsumowanie końcowe
22 min czytania
12 rozdziałów
Spis treści:
1. Naucz się sekretów firm, które osiągnęły ogromny, szybki wzrost biznesu.
2. Blitzscaling to technika bardzo szybkiego, trwałego rozwoju firmy, która umożliwia przedsiębiorstwom szybkie osiągnięcie ogromnej skali.
3. Blitzscaling wykorzystuje niepewność i ryzyko.
4. Firmy zajmujące się blitzscalingiem przedkładają szybkość nad efektywność, aby uzyskać przewagę pierwszego stopnia.
5. Szybki rozwój jest możliwy dzięki sieciom, które umożliwiają bezprecedensowy dostęp do ogromnych rynków.
6. Wysokie marże brutto to kolejny czynnik wzrostu dla zjawiska blitzscalingu.
7. Dystrybucja to kolejny istotny czynnik wzrostu w przypadku blitzscalingu i jeden z obszarów, w którym firmy technologiczne mają przewagę.
8. Dla osiągnięcia tempa blitzscaling kluczowe znaczenie ma dobre dopasowanie produktu do rynku oraz skalowalność operacyjna.
9. Tempo blitzscalingu wymusza stosowanie odpowiedniej strategii zarządzania, a długoterminowy wzrost wymaga planu.
10. W przypadku firm zajmujących się blitzscalingiem istnieją sprawdzone wzorce, które prowadzą do sukcesu.
11. Wykorzystaj przewagę cyfrową dzięki czterem innym strategiom - wykorzystaniu platform, rynków, reklamy i usług premium.
12. Podsumowanie końcowe