logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Trakcja, czyli złap przyczepność – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost

Traction: A Startup Guide to Getting Customers
Autorzy: Gabriel Weinberg, Justin Mares


Biznes Marketing i reklama Startupy Technologia

15 min czytania
10 rozdziałów
6 czytelników



Spis treści:
1. Uzyskaj popularność dla swojego start-upu.
2. Na początku pomyśl o trakcji, zwiększając zapotrzebowanie klientów na swój produkt.
3. Nie zaniedbuj mediów tradycyjnych - dobra kampania PR może pozyskać nowych użytkowników.
4. Skorzystajcie z mediów społecznościowych, aby zyskać zainteresowanie i zbudować stabilną bazę klientów.
5. Za pomocą reklamy internetowej można dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć świadomość marki.
6. Nawiąż bliższą współpracę z innymi, aby zyskać większą popularność.
7. Metody marketingu e-mailowego i tradycyjnej sprzedaży pozostają ważnymi sposobami zdobywania popularności.
8. Najbardziej skuteczne techniki sprzedażowe polegają na wypróbowywaniu wielu kanałów sprzedaży i otwartości na zmiany.
9. Kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy rozpoczynającej działalność ma skuteczna strategia trakcji.
10. Podsumowanie końcowe