Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost

Traction: A Startup Guide to Getting Customers


Autorzy: Gabriel Weinberg, Justin Mares



15 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Uzyskaj popularność dla swojego start-upu.
2. Na początku pomyśl o trakcji, zwiększając zapotrzebowanie klientów na swój produkt.
3. Nie zaniedbuj mediów tradycyjnych - dobra kampania PR może pozyskać nowych użytkowników.
4. Skorzystajcie z mediów społecznościowych, aby zyskać zainteresowanie i zbudować stabilną bazę klientów.
5. Za pomocą reklamy internetowej można dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć świadomość marki.
6. Nawiąż bliższą współpracę z innymi, aby zyskać większą popularność.
7. Metody marketingu e-mailowego i tradycyjnej sprzedaży pozostają ważnymi sposobami zdobywania popularności.
8. Najbardziej skuteczne techniki sprzedażowe polegają na wypróbowywaniu wielu kanałów sprzedaży i otwartości na zmiany.
9. Kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy rozpoczynającej działalność ma skuteczna strategia trakcji.
10. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost (2014) objaśnia, czemu sukces każdego start-upu zależy nie tylko od oferowanych przez niego produktów, ale także od bazy klientów, jaką zbuduje. Weinberg i Mares przedstawiają sprawdzone metody pozyskiwania klientów i pomagają wybrać te najlepsze dla każdej fazy rozwoju firmy. Przy odrobinie Trakcji zdobędziesz - i rozwiniesz - publiczność, na którą zasługuje Twój produkt.

Dla kogo?

  • Założycieli i właścicieli firm

  • Każdego, kto myśli o założeniu firmy

  • Marketingowców i specjalistów ds. public relations

O autorach

Gabriel Weinberg jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy DuckDuckGo, oferującej wyszukiwarkę, która nie śledzi działań swoich użytkowników. Za jej pomocą w 2015 roku internauci przeprowadzili ponad 3 miliardy wyszukiwań. Wcześniej był założycielem i dyrektorem generalnym firmy Opobox, która została sprzedana za 10 milionów dolarów.

Justin Mares jest założycielem dwóch startupów, a w przeszłości był dyrektorem ds. strumieni przychodów w Exceptional, firmie programistycznej, która została przejęta przez Rackspace.