Trakcja, czyli złap przyczepność
Odblokuj dostęp do 604 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
Traction: A Startup Guide to Getting Customers
Autorzy: Gabriel Weinberg, Justin Mares
Spis treści:
1. Uzyskaj popularność dla swojego start-upu.
2. Na początku pomyśl o trakcji, zwiększając zapotrzebowanie klientów na swój produkt.
3. Nie zaniedbuj mediów tradycyjnych - dobra kampania PR może pozyskać nowych użytkowników.
4. Skorzystajcie z mediów społecznościowych, aby zyskać zainteresowanie i zbudować stabilną bazę klientów.
5. Za pomocą reklamy internetowej można dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć świadomość marki.
6. Nawiąż bliższą współpracę z innymi, aby zyskać większą popularność.
7. Metody marketingu e-mailowego i tradycyjnej sprzedaży pozostają ważnymi sposobami zdobywania popularności.
8. Najbardziej skuteczne techniki sprzedażowe polegają na wypróbowywaniu wielu kanałów sprzedaży i otwartości na zmiany.
9. Kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy rozpoczynającej działalność ma skuteczna strategia trakcji.
10. Podsumowanie końcowe
15 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. Uzyskaj popularność dla swojego start-upu.
2. Na początku pomyśl o trakcji, zwiększając zapotrzebowanie klientów na swój produkt.
3. Nie zaniedbuj mediów tradycyjnych - dobra kampania PR może pozyskać nowych użytkowników.
4. Skorzystajcie z mediów społecznościowych, aby zyskać zainteresowanie i zbudować stabilną bazę klientów.
5. Za pomocą reklamy internetowej można dotrzeć do potencjalnych klientów i zwiększyć świadomość marki.
6. Nawiąż bliższą współpracę z innymi, aby zyskać większą popularność.
7. Metody marketingu e-mailowego i tradycyjnej sprzedaży pozostają ważnymi sposobami zdobywania popularności.
8. Najbardziej skuteczne techniki sprzedażowe polegają na wypróbowywaniu wielu kanałów sprzedaży i otwartości na zmiany.
9. Kluczowe znaczenie dla sukcesu firmy rozpoczynającej działalność ma skuteczna strategia trakcji.
10. Podsumowanie końcowe