Biblia handlowca
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.
The Sales Bible: The Ultimate Sales Resource
Autor: Jeffrey Gitomer
Spis treści:
1. Podszlifuj swoje umiejętności sprzedażowe i zacznij sprzedawać więcej.
2. Powodzenie w sprzedaży zaczyna się od pozytywnego nastawienia. Niech celem będzie sprzedawanie z uśmiechem.
3. Znajomi lubią nabywać od znajomych. Tworzenie relacji poza biurem pomoże Ci sprzedawać więcej!
4. Wykorzystaj "czynnik WOW", aby wyróżnić siebie i swój produkt spośród wszystkich innych.
5. Nie bój się pytać chcąc uzyskać dobre relacje i uzyskać odpowiedzi, których potrzebujesz, aby przypieczętować umowę.
6. Skuteczny sprzedawca zawsze jest w stanie zamienić "nie" w "tak".
7. Nie wstydź się; poproś o współpracę. Potem jednak zamknij usta, aby dać klientowi szansę na powiedzenie 'tak'.
8. Znakomita i konsekwentna obsługa klienta pozwoli Ci zamknąć sprzedaż za każdym razem.
9. Pojawia się nowy typ sprzedawcy: nie-sprzedawca.
10. Media społecznościowe to świetny sposób na pozyskanie klientów i zaprezentowanie swojej wiedzy na temat produktu.
11. Podsumowanie końcowe
15 min czytania
11 rozdziałów
Spis treści:
1. Podszlifuj swoje umiejętności sprzedażowe i zacznij sprzedawać więcej.
2. Powodzenie w sprzedaży zaczyna się od pozytywnego nastawienia. Niech celem będzie sprzedawanie z uśmiechem.
3. Znajomi lubią nabywać od znajomych. Tworzenie relacji poza biurem pomoże Ci sprzedawać więcej!
4. Wykorzystaj "czynnik WOW", aby wyróżnić siebie i swój produkt spośród wszystkich innych.
5. Nie bój się pytać chcąc uzyskać dobre relacje i uzyskać odpowiedzi, których potrzebujesz, aby przypieczętować umowę.
6. Skuteczny sprzedawca zawsze jest w stanie zamienić "nie" w "tak".
7. Nie wstydź się; poproś o współpracę. Potem jednak zamknij usta, aby dać klientowi szansę na powiedzenie 'tak'.
8. Znakomita i konsekwentna obsługa klienta pozwoli Ci zamknąć sprzedaż za każdym razem.
9. Pojawia się nowy typ sprzedawcy: nie-sprzedawca.
10. Media społecznościowe to świetny sposób na pozyskanie klientów i zaprezentowanie swojej wiedzy na temat produktu.
11. Podsumowanie końcowe