22 niezmienne prawa zarządzania marką

The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-Class Brand


Autorzy: Al Ries, Laura Ries



19 min czytania
11 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Porady dotyczące brandingu od dynamicznego duetu marketingowców.
2. Marki stają się tym silniejsze, im bardziej są skoncentrowane.
3. Rozgłos służy do wzrostu marki, podczas gdy reklama broni swoich zdobyczy na rynku.
4. Kluczem do wzrostu jest kojarzenie marki z jednym konceptem i wzrost kategorii rynkowej.
5. Uznanie i postrzeganie jakości są kluczowe dla budowania zaufania do marki.
6. Jeśli chodzi o budowanie marki, musisz działać na dłuższą metę.
7. Ekspansja powinna być dokonywana tylko wtedy, gdy nie niszczy głównej tożsamości marki.
8. Logo jest najbardziej skuteczne, gdy odróżnia Cię od konkurencji i ma charakterystyczny poziomy kształt.
9. Nazwy marek powinny być krótkie, unikalne i znaczące, a przy tym różne od nazwy firmy matki.
10. Wymyślenie marki na nowo jest możliwe tylko w nielicznych przypadkach.
11. Podsumowanie

Streszczenie

Książka "22 niezmienne prawa zarządzania marką" to praktyczny przewodnik po nakazach i zakazach brandingu. Zawiera 22 zapadające w pamięć złote myśli, które stanowią przegląd zbyt częstych błędów popełnianych przez marketerów i pokazuje sztuczki stosowane przez najbardziej skuteczne marki, aby zapewnić sobie dominację na ultrakonkurencyjnych rynkach.

Dla kogo?

  • Dla studentów marketingu i zarządzania

  • Dla przyszłych przedsiębiorców

  • Dla grafików komputerowych, którzy tworzą loga

O autorach

Al Ries jest specjalistą od marketingu i autorem książek. Jest również współzałożycielem i prezesem firmy konsultingowej Ries & Ries, którą prowadzi wraz ze swoją partnerką i córką, Laurą Ries. Wraz z Jackiem Troutem, Ries ukuł termin "pozycjonowanie", który odnosi się do dziedziny marketingu i jest autorem książki "Positioning: The Battle For Your Mind, która jest standardem w branży na ten temat.

Laura Ries jest współzałożycielką firmy Ries & Ries, którą prowadzi wraz z ojcem Alem Riesem. Firma zajmuje się doradztwem w zakresie strategii reklamowych i marketingowych. Laura Ries jest również autorką kilku książek z dziedziny marketingu.