logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki 22 niezmienne prawa zarządzania marką – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

22 niezmienne prawa zarządzania marką

The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-Class Brand
Autorzy: Al Ries, Laura Ries


Biznes Budowanie marki Marketing i reklama Przedsiębiorczość

19 min czytania
11 rozdziałów
5 czytelników



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Porady dotyczące brandingu od dynamicznego duetu marketingowców.
2. Marki stają się tym silniejsze, im bardziej są skoncentrowane.
3. Rozgłos służy do wzrostu marki, podczas gdy reklama broni swoich zdobyczy na rynku.
4. Kluczem do wzrostu jest kojarzenie marki z jednym konceptem i wzrost kategorii rynkowej.
5. Uznanie i postrzeganie jakości są kluczowe dla budowania zaufania do marki.
6. Jeśli chodzi o budowanie marki, musisz działać na dłuższą metę.
7. Ekspansja powinna być dokonywana tylko wtedy, gdy nie niszczy głównej tożsamości marki.
8. Logo jest najbardziej skuteczne, gdy odróżnia Cię od konkurencji i ma charakterystyczny poziomy kształt.
9. Nazwy marek powinny być krótkie, unikalne i znaczące, a przy tym różne od nazwy firmy matki.
10. Wymyślenie marki na nowo jest możliwe tylko w nielicznych przypadkach.
11. Podsumowanie