22 niezmienne prawa zarządzania marką
Odblokuj dostęp do 604 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
22 niezmienne prawa zarządzania marką
The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service Into a World-Class Brand
Autorzy: Al Ries, Laura Ries
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Porady dotyczące brandingu od dynamicznego duetu marketingowców.
2. Marki stają się tym silniejsze, im bardziej są skoncentrowane.
3. Rozgłos służy do wzrostu marki, podczas gdy reklama broni swoich zdobyczy na rynku.
4. Kluczem do wzrostu jest kojarzenie marki z jednym konceptem i wzrost kategorii rynkowej.
5. Uznanie i postrzeganie jakości są kluczowe dla budowania zaufania do marki.
6. Jeśli chodzi o budowanie marki, musisz działać na dłuższą metę.
7. Ekspansja powinna być dokonywana tylko wtedy, gdy nie niszczy głównej tożsamości marki.
8. Logo jest najbardziej skuteczne, gdy odróżnia Cię od konkurencji i ma charakterystyczny poziomy kształt.
9. Nazwy marek powinny być krótkie, unikalne i znaczące, a przy tym różne od nazwy firmy matki.
10. Wymyślenie marki na nowo jest możliwe tylko w nielicznych przypadkach.
11. Podsumowanie
19 min czytania
11 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Porady dotyczące brandingu od dynamicznego duetu marketingowców.
2. Marki stają się tym silniejsze, im bardziej są skoncentrowane.
3. Rozgłos służy do wzrostu marki, podczas gdy reklama broni swoich zdobyczy na rynku.
4. Kluczem do wzrostu jest kojarzenie marki z jednym konceptem i wzrost kategorii rynkowej.
5. Uznanie i postrzeganie jakości są kluczowe dla budowania zaufania do marki.
6. Jeśli chodzi o budowanie marki, musisz działać na dłuższą metę.
7. Ekspansja powinna być dokonywana tylko wtedy, gdy nie niszczy głównej tożsamości marki.
8. Logo jest najbardziej skuteczne, gdy odróżnia Cię od konkurencji i ma charakterystyczny poziomy kształt.
9. Nazwy marek powinny być krótkie, unikalne i znaczące, a przy tym różne od nazwy firmy matki.
10. Wymyślenie marki na nowo jest możliwe tylko w nielicznych przypadkach.
11. Podsumowanie