22 niezmienne prawa marketingu

The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk


Autorzy: Al Ries, Jack Trout



11 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Poznaj podstawy marketingu, aby zmienić postrzeganie ludzi.
2. Sukces marketingowy Twojego produktu zależy w dużej mierze od tego, jak szybko uda Ci się go wprowadzić na rynek.
3. Jeśli nie możesz być liderem rynku, wywróć go do góry nogami i stwórz własną kategorię produktów.
4. Wzmocnij swoją markę poprzez 'posiadanie' słowa; ale nie popadaj w zachłanność i nie próbuj przypisywać sobie słów innych.
5. W marketingu mniej znaczy więcej, ale jest pewna sztuczka, która pozwala wyprzedzić nieuniknione ekspansje produktów.
6. Są trzy rzeczy, które doprowadzają markę do upadku: ślepa arogancja, fałszywe prognozy na przyszłość i wiara w nieomylność.
7. Czy Twój konkurent przyłapał Cię na błędzie lub uchybieniu? Przyznaj się, a klienci Cię nagrodzą.
8. Podsumowanie

Streszczenie

Książka "22 niezmienne prawa marketingu" daje Ci niezbędną wiedzę do budowania potężnych strategii marketingowych. Dzięki praktycznym, z życia wziętym przykładom, ten tekst pokazuje, jak uniknąć powszechnych błędów, zapewniając jednocześnie, że Twoje marketingowe natarcie będzie się wyróżniać na tle najtwardszej konkurencji.

Dla kogo?

  • Dla przedsiębiorców i menedżerów

  • Dla studentów marketingu i zarządzania

O autorach

Al Ries jest specjalistą od marketingu i autorem książek. Jest również współzałożycielem i prezesem firmy konsultingowej Ries & Ries, którą prowadzi wraz ze swoją partnerką i córką, Laurą Ries. Wraz z Jackiem Troutem, Ries ukuł termin "pozycjonowanie", który odnosi się do dziedziny marketingu i jest autorem książki "Positioning: The Battle For Your Mind, która jest standardem w branży na ten temat.

Jack Trout był amerykańskim teoretykiem i praktykiem marketingu, autorem i współautorem kilkunastu książek na temat strategii marketingowych, pozycjonowania i budowania świadomości marki (brandingu). Pracę rozpoczął w dziale reklamy General Electric. Następnie przez ponad 20 lat prowadził, wspólnie z Alem Riesem, firmę marketingową. Był właścicielem firmy Trout & Partners, zajmującej się doradztwem marketingowym na całym świecie. Doradzał wielu firmom z listy 500 największych firm świata magazynu „Fortune”, był także konsultantem Departamentu Stanu USA, pomagając opracować strategię poprawienia wizerunku marki kraju. W 2006 roku doradzał Partii Demokratycznej w wyborach do Kongresu Stanów Zjednoczonych.