22 niezmienne prawa marketingu
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
22 niezmienne prawa marketingu
The 22 Immutable Laws of Marketing: Violate Them at Your Own Risk
Autorzy: Al Ries, Jack Trout
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Poznaj podstawy marketingu, aby zmienić postrzeganie ludzi.
2. Sukces marketingowy Twojego produktu zależy w dużej mierze od tego, jak szybko uda Ci się go wprowadzić na rynek.
3. Jeśli nie możesz być liderem rynku, wywróć go do góry nogami i stwórz własną kategorię produktów.
4. Wzmocnij swoją markę poprzez 'posiadanie' słowa; ale nie popadaj w zachłanność i nie próbuj przypisywać sobie słów innych.
5. W marketingu mniej znaczy więcej, ale jest pewna sztuczka, która pozwala wyprzedzić nieuniknione ekspansje produktów.
6. Są trzy rzeczy, które doprowadzają markę do upadku: ślepa arogancja, fałszywe prognozy na przyszłość i wiara w nieomylność.
7. Czy Twój konkurent przyłapał Cię na błędzie lub uchybieniu? Przyznaj się, a klienci Cię nagrodzą.
8. Podsumowanie
11 min czytania
8 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Poznaj podstawy marketingu, aby zmienić postrzeganie ludzi.
2. Sukces marketingowy Twojego produktu zależy w dużej mierze od tego, jak szybko uda Ci się go wprowadzić na rynek.
3. Jeśli nie możesz być liderem rynku, wywróć go do góry nogami i stwórz własną kategorię produktów.
4. Wzmocnij swoją markę poprzez 'posiadanie' słowa; ale nie popadaj w zachłanność i nie próbuj przypisywać sobie słów innych.
5. W marketingu mniej znaczy więcej, ale jest pewna sztuczka, która pozwala wyprzedzić nieuniknione ekspansje produktów.
6. Są trzy rzeczy, które doprowadzają markę do upadku: ślepa arogancja, fałszywe prognozy na przyszłość i wiara w nieomylność.
7. Czy Twój konkurent przyłapał Cię na błędzie lub uchybieniu? Przyznaj się, a klienci Cię nagrodzą.
8. Podsumowanie