Zdobyć rynek
Odblokuj dostęp do 598 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami. Sekretna formuła internetowych milionerów
Launch: An Internet Millionaire's Secret Formula to Sell Almost Anything Online, Build a Business You Love, and Live the Life of Your Dreams
Autor: Jeff Walker
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Wykorzystaj potęgę internetu, aby skutecznie wprowadzić na rynek swój produkt i biznes.
2. Natychmiastowa siła komunikacyjna internetu kładzie kres marketingowi opartemu jedynie na nadziei.
3. Naprowadź ludzi na swoje produkty, używając bodźców mentalnych, takich jak autorytet lub rzadkość.
4. Sekretem stworzenia udanego produktu jest wprowadzenie go na rynek za pomocą sekwencji i opowieści.
5. Sekretem rozpoczęcia działalności jest zbudowanie wysokiej jakości listy mailingowej.
6. Proces wprowadzania na rynek udanego produktu zaczyna się od
7. Upewnij się, że Twój produkt łączy się z pragnieniami klientów na etapie przedpremiery.
8. Poczucie niedoboru i presja czasu sprawiają, że potencjalni klienci są chętni do szybkiego zakupu Twojego produktu.
9. Używając nasiona startowego, możesz stworzyć udany biznes, nawet zanim powstanie produkt, czy znajdzie się rynek.
10. Jeśli chcesz zmaksymalizować potencjał swoich premier, wykorzystaj listy mailingowe swoich współpracowników.
11. Podsumowanie
15 min czytania
11 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Wykorzystaj potęgę internetu, aby skutecznie wprowadzić na rynek swój produkt i biznes.
2. Natychmiastowa siła komunikacyjna internetu kładzie kres marketingowi opartemu jedynie na nadziei.
3. Naprowadź ludzi na swoje produkty, używając bodźców mentalnych, takich jak autorytet lub rzadkość.
4. Sekretem stworzenia udanego produktu jest wprowadzenie go na rynek za pomocą sekwencji i opowieści.
5. Sekretem rozpoczęcia działalności jest zbudowanie wysokiej jakości listy mailingowej.
6. Proces wprowadzania na rynek udanego produktu zaczyna się od
7. Upewnij się, że Twój produkt łączy się z pragnieniami klientów na etapie przedpremiery.
8. Poczucie niedoboru i presja czasu sprawiają, że potencjalni klienci są chętni do szybkiego zakupu Twojego produktu.
9. Używając nasiona startowego, możesz stworzyć udany biznes, nawet zanim powstanie produkt, czy znajdzie się rynek.
10. Jeśli chcesz zmaksymalizować potencjał swoich premier, wykorzystaj listy mailingowe swoich współpracowników.
11. Podsumowanie