W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World


Autor: Gary Vaynerchuk



10 min czytania
7 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Osiągnij dominację w mediach społecznościowych.
2. Media społecznościowe są niezbędne dla skutecznego promowania produktu.
3. Dobra kampania reklamowa opiera się na kontencie.
4. Jeśli chcesz zmaksymalizować swoje zasięgi na Facebooku, Twój kontent musi być wybitny.
5. Twitter może pomóc wypromować markę, jeśli jest używany #odpowiednio.
6. Biznesy nadal nie nadążają za możliwościami marketingowymi Pinteresta.
7. Podsumowanie

Streszczenie

Jab, Jab, Jab, Right Hook tłumaczy jak managerowie, marketerzy i małe biznesy mogą wykorzystać platformy społecznościowe, takie jak Facebook do rozbudowania swojego wizerunku publicznego. Dobra kampania reklamowa z użyciem mediów społecznościowych może zadać śmiertelny cios – tytułowy prawy sierpowy (right hook), który ogłusza klientów i sprawia, że kupują ich produkt. Autor uczy sztuczek z użyciem mediów społecznościowych, dzięki którym Twój produkt będzie latał jak motyl i żądlił jak pszczoła.

Dla kogo?

  • Dla marketerów i przedsiębiorców

  • Dla kogokolwiek zainteresowanego trendami w świecie mediów społecznościowych

  • Dla osób pragnących wypromować swój produkt

O autorze

Gary Vaynerchuk - zwrócił na siebie uwagę pionierskim podejściem do popularyzacji swojej marki i swojego biznesu. Początkowo wykorzystywał tradycyjne metody reklamowe i rozwinął lokalny, rodzinny sklep winiarski w krajowego lidera branży, a później szybko się przerzucił na serwisy społecznościowe – na przykład Twitter i Facebook – żeby promować swój wideoblog o winach, Wine Librery TV. Zakładając zarówno detaliczny sklep internetowy w 1997 roku, jak i Wine Library TV w lutym 2006 roku, potrafił wcześnie wyłapać nowe trendy i zrobić na nich biznes. Jego lekcji o serwisach społecznościowych, pasji, otwartości i reakcyjności biznesowej nie wolno przegapić!