logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie… – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych

Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World
Autor: Gary Vaynerchuk


Biznes E-commerce Firma Marketing i reklama Social Media

10 min czytania
7 rozdziałów
5 czytelników



Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Osiągnij dominację w mediach społecznościowych.
2. Media społecznościowe są niezbędne dla skutecznego promowania produktu.
3. Dobra kampania reklamowa opiera się na kontencie.
4. Jeśli chcesz zmaksymalizować swoje zasięgi na Facebooku, Twój kontent musi być wybitny.
5. Twitter może pomóc wypromować markę, jeśli jest używany #odpowiednio.
6. Biznesy nadal nie nadążają za możliwościami marketingowymi Pinteresta.
7. Podsumowanie