Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie… – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeW market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World
Autor: Gary VaynerchukBiznes E-commerce Firma Marketing i reklama Social Media
10 min czytania
7 rozdziałów
5 czytelników
Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Osiągnij dominację w mediach społecznościowych.
2. Media społecznościowe są niezbędne dla skutecznego promowania produktu.
3. Dobra kampania reklamowa opiera się na kontencie.
4. Jeśli chcesz zmaksymalizować swoje zasięgi na Facebooku, Twój kontent musi być wybitny.
5. Twitter może pomóc wypromować markę, jeśli jest używany #odpowiednio.
6. Biznesy nadal nie nadążają za możliwościami marketingowymi Pinteresta.
7. Podsumowanie