W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie…
Odblokuj dostęp do 604 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych
Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World
Autor: Gary Vaynerchuk
Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Osiągnij dominację w mediach społecznościowych.
2. Media społecznościowe są niezbędne dla skutecznego promowania produktu.
3. Dobra kampania reklamowa opiera się na kontencie.
4. Jeśli chcesz zmaksymalizować swoje zasięgi na Facebooku, Twój kontent musi być wybitny.
5. Twitter może pomóc wypromować markę, jeśli jest używany #odpowiednio.
6. Biznesy nadal nie nadążają za możliwościami marketingowymi Pinteresta.
7. Podsumowanie
10 min czytania
7 rozdziałów
Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Osiągnij dominację w mediach społecznościowych.
2. Media społecznościowe są niezbędne dla skutecznego promowania produktu.
3. Dobra kampania reklamowa opiera się na kontencie.
4. Jeśli chcesz zmaksymalizować swoje zasięgi na Facebooku, Twój kontent musi być wybitny.
5. Twitter może pomóc wypromować markę, jeśli jest używany #odpowiednio.
6. Biznesy nadal nie nadążają za możliwościami marketingowymi Pinteresta.
7. Podsumowanie