Pięć najważniejszych pytań

The Five Most Important Questions You Will Ever Ask About Your Organization


Autor: Peter Drucker



12 min czytania
7 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. A co ja będę z tego miał? Znajdź odpowiedzi na pięć prostych pytań o to, jak zrewitalizować swój biznes.
2. Jasno zdefiniowana misja pomoże ci skupić się na twoich celach.
3. Określenie kategorii dla pierwszych oraz drugorzędnych klientów pozwoli ci określić kierunek rozwoju firmy w zmieniającym się środowisku.
4. Przedsiębiorstwo odnoszące sukcesy docenia wartość swoich klientów.
5. Kluczem do sukcesu jest określenie rezultatów na podstawie, których twoja firma powinna być oceniana.
6. Dobry plan działania pozwala ci skupić się na twoich celach oraz jasno wytycza ścieżkę do ich osiągnięcia.
7. Podsumowanie

Streszczenie

„Pięć najważniejszych pytań, które kiedykolwiek zadasz sobie na temat swojej firmy”, książka wydana w 2005 roku przedstawia czytającemu zestaw pięciu prostych, lecz bardzo efektywnych pytań, które każdy menedżer, udziałowiec czy właściciel przedsiębiorstwa powinien zadać sobie, w celu zmaksymalizowania swoich szans na sukces. I chociaż przykłady zastosowane w książce skupiają się głównie na działaniu organizacji charytatywnych, z powodzeniem mogą znaleźć zastosowanie w każdej firmie pragnąć zmienić swoje funkcjonowanie na lepsze.

Dla kogo?

  • Dla menedżerów, udziałowców oraz właścicieli przedsiębiorstw

  • Dla studentów zarządzanie i przedsiębiorczości

  • Dla osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę na temat skutecznego kierowania zespołem

O autorze

Peter Drucker (1909-2005) uważany jest przez wielu jako jeden z najlepszych myślicieli zarządzania biznesem. Był konsultantem ds. zarządzania, pedagogiem i autorem. Opublikował ponad 35 książek, a jego dorobek pisarski przyczynił się do powstania nowoczesnego myślenia biznesowego. W 2002 r. Drucker został odznaczony przez George'a W. Busha prezydenckim Medalem Wolności.