See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital Marketing



Autor: Avery Swartz



14 min czytania
9 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Czego nauczę się z tej książki? Rozwiń swój biznes poprzez marketing internetowy!
2. Twoja cyfrowe przedsięwzięcie zaczyna się od posiadania sieciowej nieruchomości.
3. Strony biznesowe muszą być ogólnodostępne i przemawiać do docelowej grupy klientów.
4. Dobre słowa kluczowe i zawartość dadzą się zauważyć i poprawią notowania Twojej strony.
5. Aby osiągnąć sukces na mediach społecznościowych, znajdź platformy związane z Twoją branżą i trzymaj się zasad dotyczących przyciągania uwagi klienta.
6. Efektywny marketing poprzez e-mail oznacza tworzenie wartości dla Twoich odbiorców i zrozumienie, kiedy i jak wyłowić nowych.
7. Aby odnieść sukces w reklamie, zaproponuj ludziom, czego chcą i eksperymentuj, aż znajdziesz właściwą platformę.
8. Miej oko na słupki, które mają widoczny wpływ na Twój biznes.
9. Podsumowanie

Streszczenie

„See You on the Internet” jest prostym przewodnikiem po świecie cyfrowego marketingu. Jeśli kiedykolwiek przytłoczyła Cię myśl o utworzeniu strony internetowej, bądź prowadzeniu kampanii reklamowej poprzez e-mail, ten tytuł przeprowadzi Cię przez planowanie, wstawianie nowych elementów i mierzenie Twoich starań na rynku.

Dla kogo?

  • Dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy interesują się cyfrowym marketingiem

  • Dla menadżerów i administratorów w mediach społecznościowych

  • Dla ludzi zainteresowanych strategiami reklamowymi

O autorze

Avery Swartz jest konsultantką do spraw. marketingu cyfrowego, pisarką i prelegentką, która znalazła się w rankingu 'Top 50 Women in Marketing' prowadzonym przez Search Engine Journal. Jest również założycielką i prezesem Camp Tech, firmy prowadzącej szkolenia z zakresu marketingu cyfrowego dla małych firm i organizacji w całej Kanadzie.