See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital Marketing



Autor: Avery Swartz



14 min czytania
9 rozdziałów



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Rozwiń swój biznes poprzez marketing internetowy!
2. Twoja cyfrowe przedsięwzięcie zaczyna się od posiadania sieciowej nieruchomości.
3. Strony biznesowe muszą być ogólnodostępne i przemawiać do docelowej grupy klientów.
4. Dobre słowa kluczowe i zawartość dadzą się zauważyć i poprawią notowania Twojej strony.
5. Aby osiągnąć sukces na mediach społecznościowych, znajdź platformy związane z Twoją branżą i trzymaj się zasad dotyczących przyciągania uwagi klienta.
6. Efektywny marketing poprzez e-mail oznacza tworzenie wartości dla Twoich odbiorców i zrozumienie, kiedy i jak wyłowić nowych.
7. Aby odnieść sukces w reklamie, zaproponuj ludziom, czego chcą i eksperymentuj, aż znajdziesz właściwą platformę.
8. Miej oko na słupki, które mają widoczny wpływ na Twój biznes.
9. Podsumowanie

Streszczenie

„Do zobaczenia w internecie” jest prostym przewodnikiem po świecie cyfrowego marketingu. Jeśli kiedykolwiek przytłoczyła Cię myśl o utworzeniu strony internetowej, bądź prowadzeniu kampanii reklamowej poprzez e-mail, ten tytuł przeprowadzi Cię przez planowanie, wstawianie nowych elementów i mierzenie Twoich starań na rynku.

Dla kogo?

  • Dla właścicieli małych przedsiębiorstw, którzy interesują się cyfrowym marketingiem

  • Dla menadżerów i administratorów w mediach społecznościowych

  • Dla ludzi zainteresowanych strategiami reklamowymi

O autorze

Avery Swartz jest konsultantką do spraw. marketingu cyfrowego, pisarką i prelegentką, która znalazła się w rankingu 'Top 50 Women in Marketing' prowadzonym przez Search Engine Journal. Jest również założycielką i prezesem Camp Tech, firmy prowadzącej szkolenia z zakresu marketingu cyfrowego dla małych firm i organizacji w całej Kanadzie.