Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.

The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation


Autorzy: Matthew Dixon , Brent Adamson



15 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Poznaj najskuteczniejsze podejście do sprzedaży.
2. Efektywni sprzedawcy angażują klienta i personalizują produkt.
3. Jeśli chodzi o sprzedaż rozwiązań, innowacyjni przedstawiciele handlowi, którzy są "challengerami", wykazują się dużą skutecznością.
4. Challenger są w gruncie rzeczy nauczycielami; rzucają nowe światło na rozwiązania dla potencjalnych klientów.
5. Challenger kontroluje rozmowę i umiejętnie ją strukturyzuje, aby doprowadzić klienta do rozwiązania.
6. Najważniejsze jest, aby Twoje rozwiązanie było atrakcyjne dla każdej osoby zaangażowanej w podjęcie decyzji.
7. Nie unikaj steru; challenger przejmuje kontrolę nad sprzedażą od samego początku.
8. Dziel się wiedzą i rozwiązaniami z całym zespołem, abyście wszyscy razem mogli wygrać.
9. Jeśli jesteś gotowy, aby uczynić swoją firmę szkołą challengerów, upewnij się, że Twoi menedżerowie są na pokładzie.
10. Podsumowanie

Streszczenie

Strategia sprzedaży uległa zmianie. Zamiast sprzedawać produkty "uniwersalne", najlepsi przedstawiciele handlowi wyróżniają się w dzisiejszych czasach, oferując indywidualne rozwiązania unikalnych problemów. W tym celu stosują oni model sprzedaży "challenger". Z tej książki dowiesz się, czym jest ten model i jak może zrewolucjonizować organizację sprzedaży.

Dla kogo?

  • Dla właścicieli dynamicznie rozwijających się firm

  • Dla studentów marketingu i zarządzania

  • Dla szefów działu marketingu

O autorach

Matthew Dixon jest światowym ekspertem w dziedzinie sprzedaży oraz obsługi i doświadczeń klienta. Jest partnerem i założycielem DCM Insights, The Customer Understanding Lab.

Brent Adamson prowadzi na całym świecie szeroką gamę dyskusji na szczeblu kierowniczym dla kadry zarządzającej z listy Fortune 500/Global 1000 w zakresie sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.