logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Sprzedawaj jak Challenger – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.

The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation
Autorzy: Matthew Dixon , Brent Adamson


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż

15 min czytania
10 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Poznaj najskuteczniejsze podejście do sprzedaży.
2. Efektywni sprzedawcy angażują klienta i personalizują produkt.
3. Jeśli chodzi o sprzedaż rozwiązań, innowacyjni przedstawiciele handlowi, którzy są "challengerami", wykazują się dużą skutecznością.
4. Challenger są w gruncie rzeczy nauczycielami; rzucają nowe światło na rozwiązania dla potencjalnych klientów.
5. Challenger kontroluje rozmowę i umiejętnie ją strukturyzuje, aby doprowadzić klienta do rozwiązania.
6. Najważniejsze jest, aby Twoje rozwiązanie było atrakcyjne dla każdej osoby zaangażowanej w podjęcie decyzji.
7. Nie unikaj steru; challenger przejmuje kontrolę nad sprzedażą od samego początku.
8. Dziel się wiedzą i rozwiązaniami z całym zespołem, abyście wszyscy razem mogli wygrać.
9. Jeśli jesteś gotowy, aby uczynić swoją firmę szkołą challengerów, upewnij się, że Twoi menedżerowie są na pokładzie.
10. Podsumowanie