Sprzedawaj jak Challenger
Odblokuj dostęp do 604 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem.
The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation
Autorzy: Matthew Dixon , Brent Adamson
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Poznaj najskuteczniejsze podejście do sprzedaży.
2. Efektywni sprzedawcy angażują klienta i personalizują produkt.
3. Jeśli chodzi o sprzedaż rozwiązań, innowacyjni przedstawiciele handlowi, którzy są "challengerami", wykazują się dużą skutecznością.
4. Challenger są w gruncie rzeczy nauczycielami; rzucają nowe światło na rozwiązania dla potencjalnych klientów.
5. Challenger kontroluje rozmowę i umiejętnie ją strukturyzuje, aby doprowadzić klienta do rozwiązania.
6. Najważniejsze jest, aby Twoje rozwiązanie było atrakcyjne dla każdej osoby zaangażowanej w podjęcie decyzji.
7. Nie unikaj steru; challenger przejmuje kontrolę nad sprzedażą od samego początku.
8. Dziel się wiedzą i rozwiązaniami z całym zespołem, abyście wszyscy razem mogli wygrać.
9. Jeśli jesteś gotowy, aby uczynić swoją firmę szkołą challengerów, upewnij się, że Twoi menedżerowie są na pokładzie.
10. Podsumowanie
15 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Poznaj najskuteczniejsze podejście do sprzedaży.
2. Efektywni sprzedawcy angażują klienta i personalizują produkt.
3. Jeśli chodzi o sprzedaż rozwiązań, innowacyjni przedstawiciele handlowi, którzy są "challengerami", wykazują się dużą skutecznością.
4. Challenger są w gruncie rzeczy nauczycielami; rzucają nowe światło na rozwiązania dla potencjalnych klientów.
5. Challenger kontroluje rozmowę i umiejętnie ją strukturyzuje, aby doprowadzić klienta do rozwiązania.
6. Najważniejsze jest, aby Twoje rozwiązanie było atrakcyjne dla każdej osoby zaangażowanej w podjęcie decyzji.
7. Nie unikaj steru; challenger przejmuje kontrolę nad sprzedażą od samego początku.
8. Dziel się wiedzą i rozwiązaniami z całym zespołem, abyście wszyscy razem mogli wygrać.
9. Jeśli jesteś gotowy, aby uczynić swoją firmę szkołą challengerów, upewnij się, że Twoi menedżerowie są na pokładzie.
10. Podsumowanie