Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów

Getting Naked: A Business Fable about Shedding the Three Fears That Sabotage Client Loyalty


Autor: Patrick Lencioni



7 min czytania
6 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Poznaj moc otwartości.
2. Otwartość może być niemile widziana, ale należy ją docenić.
3. Zwracaj większą uwagę na swoich klientów, a mniejszą na swój biznes.
4. Nie ma czegoś takiego jak głupie pytanie lub sugestia, o ile wiesz, jak sobie z nimi poradzić.
5. Żadne zadanie nie jest zbyt małe, jeśli chodzi o obsługę Twojego klienta.
6. Podsumowanie

Streszczenie

Książka "Odkryj się" mówi o otwartości i niezwykłej mocy, jaką w sobie kryje. Ten tytuł wyjaśnia, jak budować zaufanie z klientami i pokonać trzy najczęstsze lęki, które powstrzymują Cię przed ujawnieniem swojego prawdziwego oblicza.

Dla kogo?

  • Dla kelnerów, kamerdynerów i stewardess

  • Dla właścicieli lokali usługowych

  • Dla trenerów personalnych

O autorze

Patrick Lencioni jest założycielem i prezesem The Table Group, gdzie jako konsultant i menedżer specjalizuje się w rozwijaniu silnych zespołów i tworzeniu zdrowej dynamiki w firmach. Pracował nie tylko dla firm z listy Fortune 500, ale także dla start-upów i organizacji non-profit. Opublikował wiele książek, w tym bestsellerowe 'Pięć dysfunkcji pracy zespołowej'.