The Truth About Employee Engagement
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
The Truth About Employee Engagement: A Fable About Addressing the Three Root Causes of Job Misery
Autor: Patrick Lencioni
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Spraw, żeby każda praca służyła Tobie.
2. Satysfakcja z pracy nie zależy tylko od pensji, a koszty nieszczęśliwych pracowników są wysokie.
3. Istnieją trzy podstawowe przyczyny niedoli zawodowej i mogą one dotknąć każdego.
4. Zwiększenie zaangażowania pracowników niesie ze sobą korzyści, a także przeszkody, które należy pokonać.
5. Pracodawcy muszą poznać swoich pracowników i pokazać ich udział w przedsiębiorstwie.
6. Pracownicy muszą dokładnie wiedzieć, jakie są ich zasługi i muszą dysponować wiarygodnym sposobem ich pomiaru.
7. Zarówno praca pomocnika, jak i znanego sportowca może nabrać większego znaczenia.
8. Menedżerowie powinni służyć swoim pracownikom; w tym celu każdy menedżer może podjąć się odpowiednich środków.
9. Podsumowanie
13 min czytania
9 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Spraw, żeby każda praca służyła Tobie.
2. Satysfakcja z pracy nie zależy tylko od pensji, a koszty nieszczęśliwych pracowników są wysokie.
3. Istnieją trzy podstawowe przyczyny niedoli zawodowej i mogą one dotknąć każdego.
4. Zwiększenie zaangażowania pracowników niesie ze sobą korzyści, a także przeszkody, które należy pokonać.
5. Pracodawcy muszą poznać swoich pracowników i pokazać ich udział w przedsiębiorstwie.
6. Pracownicy muszą dokładnie wiedzieć, jakie są ich zasługi i muszą dysponować wiarygodnym sposobem ich pomiaru.
7. Zarówno praca pomocnika, jak i znanego sportowca może nabrać większego znaczenia.
8. Menedżerowie powinni służyć swoim pracownikom; w tym celu każdy menedżer może podjąć się odpowiednich środków.
9. Podsumowanie