Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, eBooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business


Autorzy: Ann Handley, C.C. Chapman



14 min czytania
9 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Odkryj potęgę contentu.
2. Twórz online treści, dzięki którym Twoja firma stanie się źródłem informacji i pogłębi relacje z klientami.
3. Odnajdź głos Twojej marki i dokładnie określ swoją grupę odbiorców i jej potrzeby.
4. Łącz się z klientami, gromadząc i udostępniając informacje za pośrednictwem rozmaitych portali społecznościowych.
5. Publikuj swoje treści przy każdej okazji i zadbaj o to, by inni też mogli je udostępniać.
6. Opracuj kalendarz, aby systematycznie tworzyć, nadzorować i przerabiać swój content.
7. Metryki mają znaczenie: określ konkretne i miarodajne cele oraz sprytnie dobieraj kluczowe słowa.
8. Twórz unikalne treści dla klientów biznesowych, dopasowane do ich konkretnych potrzeb.
9. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Treść jest kluczowa (2012) stanowi przewodnik publikowania treści, dzięki któremu wdrożysz skuteczne i trwałe rozwiązania. Bez względu na to, czy jesteś nowicjuszem w dziedzinie mediów społecznościowych, czy też obeznanym z siecią profesjonalistą, niniejsze fragmenty wprowadzą Cię w tajniki narzędzi służących do publikowania treści w sieci oraz w serwisach społecznościowych, dając po drodze wiele pomocnych wskazówek dotyczących zawartości.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorach

Ann Handley jest uznawana przez magazyn Forbes jako najbardziej wpływowa kobieta w mediach społecznościowych. Ann Handley jest felietonistką magazynu Entrepreneur i dyrektorem ds. treści MarketingProfs.

C.C. Chapman jest konsultantem marketingowym, który oprócz tworzenia DigitalDads.com, był współzałożycielem firmy marketingowej The Advance Guard. Wcześniej pracował jako wiceprezes ds. nowego marketingu w firmie projektowo-marketingowej Crayon.