Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content



Autor: Ann Handley



9 min czytania
7 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Przekonaj się dlaczego umiejętność dobrego pisania jest ważniejsza teraz niż kiedykolwiek dotąd.
2. Chcąc przekazać światu wiadomość, musisz wiedzieć jak to zrobić skutecznie.
3. Pierwszy szkic może okazać się straszny; zaakceptuj to i poświęć czas na jego edycję, skupiając się na doborze słów.
4. Chcąc zatrzymać czytelnika, trzeba wcześnie rozbudzić jego ciekawość - przejść do sedna, i to szybko.
5. Nie postuj na Facebooku tylko wtedy, gdy jest to dla Ciebie wygodne. Postuj wtedy, kiedy Twoi czytelnicy zwracają na to uwagę.
6. Najlepsza rubryka "O nas" wcale nie opowiada o firmie, ale o jej relacji z odwiedzającym.
7. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

W Everybody Writes (2014) znajdziesz bezcenne porady dotyczące kreowania wspaniałych treści, od stosowania poprawnej gramatyki po tworzenie ujmujących postów, tweetów i e-maili. Z zaledwie garścią prostych zasad, te fragmenty pomogą Ci uzyskać lepszą orientację w tym, jak używać właściwych słów, by zatrzymać swoich klientów na dłużej.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorze

Ann Handley jest uznawana przez magazyn Forbes jako najbardziej wpływowa kobieta w mediach społecznościowych. Ann Handley jest felietonistką magazynu Entrepreneur i dyrektorem ds. treści MarketingProfs.