logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Everybody Writes – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content

Autor: Ann Handley


Biznes Komunikacja Marketing i reklama Rozwój osobisty Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne

9 min czytania
7 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Przekonaj się dlaczego umiejętność dobrego pisania jest ważniejsza teraz niż kiedykolwiek dotąd.
2. Chcąc przekazać światu wiadomość, musisz wiedzieć jak to zrobić skutecznie.
3. Pierwszy szkic może okazać się straszny; zaakceptuj to i poświęć czas na jego edycję, skupiając się na doborze słów.
4. Chcąc zatrzymać czytelnika, trzeba wcześnie rozbudzić jego ciekawość - przejść do sedna, i to szybko.
5. Nie postuj na Facebooku tylko wtedy, gdy jest to dla Ciebie wygodne. Postuj wtedy, kiedy Twoi czytelnicy zwracają na to uwagę.
6. Najlepsza rubryka "O nas" wcale nie opowiada o firmie, ale o jej relacji z odwiedzającym.
7. Podsumowanie końcowe