Getting Started in Consulting



Autor: Alan Weiss



14 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Zrób pierwszy krok w kierunku wejścia na dochodowy rynek konsultingowy.
2. Zdobądź przewagę na starcie przygody z konsultingiem poprzez oszczędzanie i planowanie.
3. Do stworzenia swojej firmy będziesz potrzebował wydajnego środowiska pracy.
4. Rozstrzygnięcie kwestii prawnych i organizacyjnych jest niezbędne do założenia firmy.
5. Chcąc pozyskać klientów, musisz stworzyć sieć kontaktów, tworzyć kampanie reklamowe, a nawet podejmować pracę za darmo.
6. Silny wizerunek marki oznacza zapewnienie sobie prawa głosu w sieci i w mediach.
7. Finalizuj kontrakt z klientem, wykazując się spostrzegawczością, cierpliwością i elastycznością.
8. Podstawą Twojego wynagrodzenia powinna być Twoja wiedza, a nie godziny pracy czy rezultaty.
9. Gdy już Twoja firma konsultingowa powstanie, będziesz mógł zabrać się zarówno o jej rozwój, jak i o swój.
10. Podsumowanie końcowe.

Streszczenie

Getting Started in Consulting (2009) to poradnik dla początkujących doradców; od stawiania pierwszych kroków i zapoznania się z kwestiami prawnymi do mistrzowskiego opanowania sztuki marketingu i budowania marki, poniższe fragmenty opisują każdy krok na drodze do zbudowania silnej firmy konsultingowej i jej dalszego rozwoju.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorze

Alan Weiss jest założycielem Summit Consulting Group i jest autorem ponad 50 książek. National Speaker Association zaliczył go do jednego procenta najlepszych mówców na świecie. Weiss był także konsultantem dla ogromnej liczby firm i konsekwentnie zarabiał ponad milion dolarów rocznie.