Cashvertising
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone
Autor: Drew Eric Whitman
Spis treści:
1. Przekonaj się jak sprzedać łysemu grzebień.
2. Kluczem do dobrej reklamy jest przemawianie do podstawowych potrzeb swoich klientów.
3. Wywołujące strach reklamy składają się z czterech prostych czynników.
4. Ludzie dokonują zakupów, aby zaspokoić swoje ego, co marketerzy mogą z łatwością wykorzystać.
5. Autorytety zwiększają wiarygodność Twojej reklamy.
6. Konkretne rodzaje produktów wymagają konkretnych rodzajów reklam.
7. Stwórz nagłówek idealny w zaledwie trzech krokach.
8. Używaj obrazów w swoich reklamach - ale nie byle jakich obrazów!
9. Odpowiedni dobór kolorów może zdziałać cuda.
10. Nie bój się długich reklam - nie odstraszą Twojej potencjalnej klienteli.
11. Za poprawnym umiejscowieniem reklam stoi szereg naukowych badań.
12. Podsumowanie końcowe
17 min czytania
12 rozdziałów
Spis treści:
1. Przekonaj się jak sprzedać łysemu grzebień.
2. Kluczem do dobrej reklamy jest przemawianie do podstawowych potrzeb swoich klientów.
3. Wywołujące strach reklamy składają się z czterech prostych czynników.
4. Ludzie dokonują zakupów, aby zaspokoić swoje ego, co marketerzy mogą z łatwością wykorzystać.
5. Autorytety zwiększają wiarygodność Twojej reklamy.
6. Konkretne rodzaje produktów wymagają konkretnych rodzajów reklam.
7. Stwórz nagłówek idealny w zaledwie trzech krokach.
8. Używaj obrazów w swoich reklamach - ale nie byle jakich obrazów!
9. Odpowiedni dobór kolorów może zdziałać cuda.
10. Nie bój się długich reklam - nie odstraszą Twojej potencjalnej klienteli.
11. Za poprawnym umiejscowieniem reklam stoi szereg naukowych badań.
12. Podsumowanie końcowe