logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Cashvertising – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone

Autor: Drew Eric Whitman


Biznes Marketing i reklama Sprzedaż

17 min czytania
12 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Przekonaj się jak sprzedać łysemu grzebień.
2. Kluczem do dobrej reklamy jest przemawianie do podstawowych potrzeb swoich klientów.
3. Wywołujące strach reklamy składają się z czterech prostych czynników.
4. Ludzie dokonują zakupów, aby zaspokoić swoje ego, co marketerzy mogą z łatwością wykorzystać.
5. Autorytety zwiększają wiarygodność Twojej reklamy.
6. Konkretne rodzaje produktów wymagają konkretnych rodzajów reklam.
7. Stwórz nagłówek idealny w zaledwie trzech krokach.
8. Używaj obrazów w swoich reklamach - ale nie byle jakich obrazów!
9. Odpowiedni dobór kolorów może zdziałać cuda.
10. Nie bój się długich reklam - nie odstraszą Twojej potencjalnej klienteli.
11. Za poprawnym umiejscowieniem reklam stoi szereg naukowych badań.
12. Podsumowanie końcowe