Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone



Autor: Drew Eric Whitman



17 min czytania
12 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Przekonaj się jak sprzedać łysemu grzebień.
2. Kluczem do dobrej reklamy jest przemawianie do podstawowych potrzeb swoich klientów.
3. Wywołujące strach reklamy składają się z czterech prostych czynników.
4. Ludzie dokonują zakupów, aby zaspokoić swoje ego, co marketerzy mogą z łatwością wykorzystać.
5. Autorytety zwiększają wiarygodność Twojej reklamy.
6. Konkretne rodzaje produktów wymagają konkretnych rodzajów reklam.
7. Stwórz nagłówek idealny w zaledwie trzech krokach.
8. Używaj obrazów w swoich reklamach - ale nie byle jakich obrazów!
9. Odpowiedni dobór kolorów może zdziałać cuda.
10. Nie bój się długich reklam - nie odstraszą Twojej potencjalnej klienteli.
11. Za poprawnym umiejscowieniem reklam stoi szereg naukowych badań.
12. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Cashvertising (2009) wyjaśnia, dlaczego nie potrzebujesz milionowej kampanii reklamowej, by sprowadzić klientów. Wystarczy wiedzieć jak i dlaczego podejmujemy decyzje o zakupie. Ta pełna wskazówek do działania książka zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak przekształcić swoje reklamy w zysk.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorze

Drew Eric Whitman pracował w dziale marketingu bezpośredniego największej agencji reklamowej w Filadelfii, a obecnie jest konsultantem i nauczycielem w zakresie psychologii stojącej za zachowaniami konsumentów. Jego praca została wykorzystana przez ogromne organizacje, takie jak Advertising Specialty Institute, American Legion i Texaco.