Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena

Anything You Want: 40 Lessons for a New Kind of Entrepreneur


Autor: Derek Sivers



11 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Spraw, by Twój biznes był czym tylko zechcesz.
2. Początek udanego biznesu oznacza dążenie do udoskonalenia swoich pomysłów, zachowując przy tym prostotę.
3. Określ swoją grupę docelową i dopasuj swój biznes do jej potrzeb.
4. Nie potrzeba ogromnych pieniędzy, by móc zrealizować ogromny pomysł.
5. Skup się na potrzebach klientów.
6. Rozdzielaj obowiązki, ale nie przesadnie.
7. Sam odpowiadasz za stworzenie Twojej wymarzonej pracy.
8. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Co tylko zechcesz (2011) to przewodnik pokazujący jak rozpocząć swój wymarzony biznes, co w gruncie rzeczy jest prostsze niż się wydaje. Te fragmenty pokażą Ci dlaczego konwencjonalne idee gromadzenia ton pieniędzy, konsultantów i technologii są mylne, a prawdziwym kluczem do sukcesu jesteś Ty i Twój gwiazdozbiór.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorze

Derek Sivers rozpoczął karierę jako muzyk, który starał się sprzedawać swoją muzykę w sieci. Ten prosty pomysł stał się podstawą CD Baby - firmy, która była największym sprzedawcą muzyki niezależnej w sieci. W 2008 roku Sivers sprzedał ją za 22 miliony dolarów.