Nowe zasady marketingu i PR

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly


Autor: David Meerman Scott



13 min czytania
9 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Naucz się, jak wzmocnić działania marketingowe swojej firmy za pomocą mediów społecznościowych.
2. Odśwież swoją markę dzięki prężnej obecności w Internecie i pożegnaj się ze staromodnym marketingiem!
3. Zaniedbywanie mediów społecznościowych to ryzyko dla Twojej marki. Włącz się do dyskusji!
4. Blogi są doskonałym narzędziem do promowania świadomości marki, dlatego nie należy ich lekceważyć.
5. Wykorzystaj klipy wideo i audio, aby opowiedzieć historię swojej marki i zbudować grono wiernych fanów online.
6. Nie wszystkie filmy stają się viralami; wartościowe treści opierają się na wielkich pomysłach i indywidualnej kreatywności.
7. Zaoferuj swoim obserwatorom zakulisowe aktualizacje projektów marki w czasie rzeczywistym, aby wzbudzić ich ekscytację.
8. Poznaj nabywców, aby móc dostosować strategię marki do ich konkretnych potrzeb.
9. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Nowe zasady marketingu i PR (2007) to Twój przewodnik po świecie marketingu online. To streszczenie objaśnia, w jaki sposób i dlaczego komunikowanie się przy zachowaniu autentyczności i kreatywności w mediach społecznościowych pomoże Ci dotrzeć do większej liczby klientów i wynieść Twoją markę na wyższy poziom.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorze

David Meerman Scott jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie public relations i marketingu. Jest również mówcą i autorem kilku bestsellerowych książek (między innymi 'Nowych zasad marketingu i PR'). David Meerman Scott był wiceprezesem ds. marketingu w NewsEdge Corporation, obecnie należącej do Thomson Reuters.