Nowe zasady marketingu i PR
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Nowe zasady marketingu i PR
The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
Autor: David Meerman Scott
Spis treści:
1. Naucz się, jak wzmocnić działania marketingowe swojej firmy za pomocą mediów społecznościowych.
2. Odśwież swoją markę dzięki prężnej obecności w Internecie i pożegnaj się ze staromodnym marketingiem!
3. Zaniedbywanie mediów społecznościowych to ryzyko dla Twojej marki. Włącz się do dyskusji!
4. Blogi są doskonałym narzędziem do promowania świadomości marki, dlatego nie należy ich lekceważyć.
5. Wykorzystaj klipy wideo i audio, aby opowiedzieć historię swojej marki i zbudować grono wiernych fanów online.
6. Nie wszystkie filmy stają się viralami; wartościowe treści opierają się na wielkich pomysłach i indywidualnej kreatywności.
7. Zaoferuj swoim obserwatorom zakulisowe aktualizacje projektów marki w czasie rzeczywistym, aby wzbudzić ich ekscytację.
8. Poznaj nabywców, aby móc dostosować strategię marki do ich konkretnych potrzeb.
9. Podsumowanie końcowe
13 min czytania
9 rozdziałów
Spis treści:
1. Naucz się, jak wzmocnić działania marketingowe swojej firmy za pomocą mediów społecznościowych.
2. Odśwież swoją markę dzięki prężnej obecności w Internecie i pożegnaj się ze staromodnym marketingiem!
3. Zaniedbywanie mediów społecznościowych to ryzyko dla Twojej marki. Włącz się do dyskusji!
4. Blogi są doskonałym narzędziem do promowania świadomości marki, dlatego nie należy ich lekceważyć.
5. Wykorzystaj klipy wideo i audio, aby opowiedzieć historię swojej marki i zbudować grono wiernych fanów online.
6. Nie wszystkie filmy stają się viralami; wartościowe treści opierają się na wielkich pomysłach i indywidualnej kreatywności.
7. Zaoferuj swoim obserwatorom zakulisowe aktualizacje projektów marki w czasie rzeczywistym, aby wzbudzić ich ekscytację.
8. Poznaj nabywców, aby móc dostosować strategię marki do ich konkretnych potrzeb.
9. Podsumowanie końcowe