Newsjacking: How to Inject your Ideas into a Breaking News Story and Generate Tons of Media Coverage



Autor: David Meerman Scott



7 min czytania
6 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Poznaj metody tworzenia i rozpowszechniania nagłówków w mediach społecznościowych.
2. Newsjacking jest potężnym narzędziem do przyciągania uwagi mediów.
3. Twoim celem jest drugi akapit newsa.
4. Śledź trendy w Swojej branży, aby wyszukiwać okazje do newsjackingu.
5. Newsjacking jest na tyle potężny, że może uratować Twoją reputację, więc wykorzystaj go dobrze!
6. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Newsjacking (2012) przedstawia najlepszy możliwy sposób na przyciągnięcie uwagi mediów - nie poprzez planowanie z wyprzedzeniem, ale poprzez błyskawiczne i przemyślane akcje. Niniejsze streszczenie wyjaśnia nie tylko, jak działa ta nowa forma generowania newsów, ale także w jaki sposób można i należy na nie reagować oraz jak z nich korzystać, aby uzyskać jak najlepszy rozgłos medialny.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorze

David Meerman Scott jest międzynarodowym ekspertem w dziedzinie public relations i marketingu. Jest również mówcą i autorem kilku bestsellerowych książek (między innymi 'Nowych zasad marketingu i PR'). David Meerman Scott był wiceprezesem ds. marketingu w NewsEdge Corporation, obecnie należącej do Thomson Reuters.