Positioning: The Battle for Your Mind
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Positioning: The Battle for Your Mind
Autorzy: Al Ries, Jack Trout
Spis treści:
1. Przekonaj się, jak stworzyć skuteczną markę dla swojego startupu lub firmy.
2. Jesteśmy tak przytłoczeni informacjami, że nasze mózgi odrzucają większość napotkanych przez nas marek.
3. Zostań pierwszą grubą rybą!
4. By skutecznie pozycjonować swój produkt, potrzebne jest zapadające w pamięć, nowoczesne podejście marketingowe.
5. Pamiętaj, że jeśli nie możesz być pierwszy, znajdź niszę lub wykorzystaj konkurencję.
6. Niezależnie od tego, czy chodzi o Twoją własną markę, czy o markę konkurencji, nie powinieneś podążać za znanymi markami.
7. Nazwa marki musi być czytelna i łatwa do zapamiętania.
8. Podsumowanie końcowe
10 min czytania
8 rozdziałów
Spis treści:
1. Przekonaj się, jak stworzyć skuteczną markę dla swojego startupu lub firmy.
2. Jesteśmy tak przytłoczeni informacjami, że nasze mózgi odrzucają większość napotkanych przez nas marek.
3. Zostań pierwszą grubą rybą!
4. By skutecznie pozycjonować swój produkt, potrzebne jest zapadające w pamięć, nowoczesne podejście marketingowe.
5. Pamiętaj, że jeśli nie możesz być pierwszy, znajdź niszę lub wykorzystaj konkurencję.
6. Niezależnie od tego, czy chodzi o Twoją własną markę, czy o markę konkurencji, nie powinieneś podążać za znanymi markami.
7. Nazwa marki musi być czytelna i łatwa do zapamiętania.
8. Podsumowanie końcowe