Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki The New Strategic Selling – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeThe New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best Companies
Autor: Robert B. MillerBiznes Marketing i reklama Sprzedaż
10 min czytania
8 rozdziałów
1 czytelnik
Spis treści:
1. Poznaj najważniejsze kroki, aby stać się skutecznym sprzedawcą.
2. Twoja umiejętność sprzedaży zależy od strategii i taktyki.
3. Pierwszym krokiem do opracowania dobrej strategii jest ocena obecnej pozycji firmy.
4. Musisz mieć jasny obraz tego, które osoby pełnią ważne role, które wpływają na proces sprzedaży.
5. Przekształcenie słabych stron strategii w mocne.
6. Zidentyfikuj stan swoich wpływów zakupowych, aby wiedzieć, co sądzą o potencjalnej sprzedaży.
7. Pokaż swoim klientom, że dbasz o ich interesy tak samo, jak o własne.
8. Podsumowanie końcowe