The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best Companies



Autor: Robert B. Miller



10 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Poznaj najważniejsze kroki, aby stać się skutecznym sprzedawcą.
2. Twoja umiejętność sprzedaży zależy od strategii i taktyki.
3. Pierwszym krokiem do opracowania dobrej strategii jest ocena obecnej pozycji firmy.
4. Musisz mieć jasny obraz tego, które osoby pełnią ważne role, które wpływają na proces sprzedaży.
5. Przekształcenie słabych stron strategii w mocne.
6. Zidentyfikuj stan swoich wpływów zakupowych, aby wiedzieć, co sądzą o potencjalnej sprzedaży.
7. Pokaż swoim klientom, że dbasz o ich interesy tak samo, jak o własne.
8. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

New Strategic Selling (1995) uczy, jak sfinalizować sprzedaż w najbardziej pozytywny i korzystny sposób zarówno dla siebie, jak i dla kupującego. Długotrwały sukces w sprzedaży polega na budowaniu relacji, zadowalaniu klientów i identyfikowaniu kluczowych czynników, które wpływają na sprzedaż, a te wskazówki pomogą Ci w tym.

Dla kogo?

  • Dla osób prowadzących własny biznes

  • dla osób zajmujących się sprzedażą

  • dla osób zajmujących się reklamą i marketingiem

O autorze

Robert B. Miller konsultował się i prowadził sprzedaż w wielu firmach z listy Fortune 500, w tym Ford i General Motors. Stworzył systemy sprzedaży stosowane w Miller Heiman, prestiżowej organizacji oferującej programy i systemy sprzedaży dla profesjonalistów.