logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki The New Strategic Selling – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

The New Strategic Selling: The Unique Sales System Proven Successful by the World's Best Companies

Autor: Robert B. Miller


Biznes Marketing i reklama Sprzedaż

10 min czytania
8 rozdziałów
1 czytelnik



Spis treści:
1. Poznaj najważniejsze kroki, aby stać się skutecznym sprzedawcą.
2. Twoja umiejętność sprzedaży zależy od strategii i taktyki.
3. Pierwszym krokiem do opracowania dobrej strategii jest ocena obecnej pozycji firmy.
4. Musisz mieć jasny obraz tego, które osoby pełnią ważne role, które wpływają na proces sprzedaży.
5. Przekształcenie słabych stron strategii w mocne.
6. Zidentyfikuj stan swoich wpływów zakupowych, aby wiedzieć, co sądzą o potencjalnej sprzedaży.
7. Pokaż swoim klientom, że dbasz o ich interesy tak samo, jak o własne.
8. Podsumowanie końcowe