Ekonomia wdzięczności
Odblokuj dostęp do 604 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
The Thank You Economy
Autor: Gary Vaynerchuk
Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Zamień swoje zainteresowanie klientami w ich lojalność.
2. Media społecznościowe wnoszą staromodne wartości z powrotem do świata biznesu.
3. Biznesy odnoszące sukces muszą zbudować relację z klientami opartą na zaufaniu.
4. Biznes odnoszący sukcesy celuje w serce klienta.
5. Wiele firm na swoje nieszczęście ignoruje media społecznościowe myśląc, że są nieważne lub niewiarygodne.
6. Biznes, który nie zaadaptuje się do mediów społecznościowych straci klientów.
7. Połącz media społecznościowe z tradycyjnymi mediami i wyciągnij z obu to, co najlepsze.
8. Kultura troski zaczyna się na najwyższym szczeblu organizacyjnym firmy.
9. Podsumowanie
15 min czytania
9 rozdziałów
Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Zamień swoje zainteresowanie klientami w ich lojalność.
2. Media społecznościowe wnoszą staromodne wartości z powrotem do świata biznesu.
3. Biznesy odnoszące sukces muszą zbudować relację z klientami opartą na zaufaniu.
4. Biznes odnoszący sukcesy celuje w serce klienta.
5. Wiele firm na swoje nieszczęście ignoruje media społecznościowe myśląc, że są nieważne lub niewiarygodne.
6. Biznes, który nie zaadaptuje się do mediów społecznościowych straci klientów.
7. Połącz media społecznościowe z tradycyjnymi mediami i wyciągnij z obu to, co najlepsze.
8. Kultura troski zaczyna się na najwyższym szczeblu organizacyjnym firmy.
9. Podsumowanie