Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

The Thank You Economy


Autor: Gary Vaynerchuk



15 min czytania
9 rozdziałów



Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Zamień swoje zainteresowanie klientami w ich lojalność.
2. Media społecznościowe wnoszą staromodne wartości z powrotem do świata biznesu.
3. Biznesy odnoszące sukces muszą zbudować relację z klientami opartą na zaufaniu.
4. Biznes odnoszący sukcesy celuje w serce klienta.
5. Wiele firm na swoje nieszczęście ignoruje media społecznościowe myśląc, że są nieważne lub niewiarygodne.
6. Biznes, który nie zaadaptuje się do mediów społecznościowych straci klientów.
7. Połącz media społecznościowe z tradycyjnymi mediami i wyciągnij z obu to, co najlepsze.
8. Kultura troski zaczyna się na najwyższym szczeblu organizacyjnym firmy.
9. Podsumowanie

Streszczenie

The Thank You Economy (2011) opisuje, jak powstanie mediów społecznościowych zmieniło relacje pomiędzy firmami i ich klientami. Pokazuje, jak ważna stała się wirtualna obecność firm, które chcą odnieść sukces i oferuje porady, jak przedsiębiorstwa mogą użyć mediów społecznościowych do kreowania swojego publicznego wizerunku.

Dla kogo?

  • Dla każdego CEO.

  • Dla kierownictwa średniego szczebla.

  • Dla osób zainteresowanych start-upami.

O autorze

Gary Vaynerchuk - zwrócił na siebie uwagę pionierskim podejściem do popularyzacji swojej marki i swojego biznesu. Początkowo wykorzystywał tradycyjne metody reklamowe i rozwinął lokalny, rodzinny sklep winiarski w krajowego lidera branży, a później szybko się przerzucił na serwisy społecznościowe – na przykład Twitter i Facebook – żeby promować swój wideoblog o winach, Wine Librery TV. Zakładając zarówno detaliczny sklep internetowy w 1997 roku, jak i Wine Library TV w lutym 2006 roku, potrafił wcześnie wyłapać nowe trendy i zrobić na nich biznes. Jego lekcji o serwisach społecznościowych, pasji, otwartości i reakcyjności biznesowej nie wolno przegapić!