logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Growth Hacker Marketing – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy.

Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising
Autor: Ryan Holiday


Biznes Firma Marketing i reklama Public Relations Sprzedaż

12 min czytania
8 rozdziałów
6 czytelników



Spis treści:
1. Łatwo, skutecznie i tanio zdobywaj klientów poprzez technikę zwaną growth hackingiem.
2. Growth hacking to nowoczesna, nie wymagająca dużych nakładów finansowych forma marketingu, której celem jest szybki wzrost.
3. Pierwszym krokiem do growth hacking jest zorientowanie się czego ludzie tak naprawdę oczekują od twojego produktu.
4. Stworzenie oferty skierowanej do właściwej grupy osób jest najskuteczniejszą strategią rozwoju dla start-upu.
5. Trzeci etap growth hackingu polega na rozpowszechnieniu Twojego produktu w internecie.
6. Czwarty krok growth hackingu koncentruje się na ciągłym ulepszaniu produktu, w celu zachowania klientów.
7. Autor skutecznie wykorzystał marketing growth-hacker do promocji tej książki!
8. Podsumowanie końcowe