logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Marketerzy kłamią – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
Autor: Seth Godin


Biznes Marketing i reklama Psychologia Sprzedaż

10 min czytania
8 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Poznaj marketingowców.
2. Celem działań marketingowych jest opowiedzenie historii, w którą ludzie mogą uwierzyć.
3. Zrozum czego pragną klienci.
4. Dostosuj swoją historię do światopoglądu klientów.
5. Ludzie zwracają uwagę tylko na nowe informacje i tworzą historie, aby nadać im sens.
6. Tylko autentyczne historie mają wpływ na ludzi.
7. Marketerzy nie powinni przekraczać cienkiej granicy między zbytnią
8. Podsumowanie końcowe