logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Punkt przełomowy – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian

The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference
Autor: Malcolm Gladwell


Biznes Kariera Marketing i reklama Przywództwo Psychologia Rozwój osobisty Socjologia Sukces osobisty

10 min czytania
10 rozdziałów
4 czytelników



Spis treści:
1. Pomysły rozprzestrzeniają się jak epidemia.
2. Epidemia nastaje dopiero po przekroczeniu punktu przełomu.
3. Pewna garstka kluczowych osób jest częstą przyczyną epidemii.
4. Pomysły rozprzestrzeniają się szczególnie szybko dzięki łącznikom, czyli osobom posiadającym rozległą sieć społeczną.
5. Niektórzy ludzie rodzą się z darem przekonywania i talentem do sprzedawania pomysłów.
6. W każdej sieci są eksperci, którzy gromadzą informacje i przekazują je innym.
7. Pomysł musi się utrzymać, zanim się rozprzestrzeni.
8. Okoliczności zewnętrzne mają znacznie większy wpływ na nasze zachowanie, niż nam się wydaje.
9. Nawet najmniejsze zmiany w kontekście mogą zadecydować o tym, czy epidemia się rozprzestrzeni.
10. Podsumowanie