Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki POP! – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Twórcze pisanie
14 min czytania
11 rozdziałów
1 czytelnik
Spis treści:
1. Twórz nagłówki, tytuły i hasła reklamowe, których nikt nie zapomni.
2. Głównymi elementami lepkiej wiadomości są jej Celowość, Oryginalność i Trafność.
3. Odpowiadając na dokładnie sprecyzowane pytania, tworzysz fundament z kluczowych słów, które tworzą Twój cel.
4. Wykorzystaj kluczowe słowa i postaw się w sytuacji klienta.
5. Wykorzystaj zainteresowanie słuchaczy muzyką.
6. Odnieś się do świata swoich klientów poprzez celebrytów i popularne media.
7. Zachowaj oryginalność - unikaj jednak stereotypów niczym ognia.
8. Wyobraź sobie swój przekaz za pomocą obrazów i metafor.
9. Bądź kontrintuicyjny i wywołaj u odbiorców zaskoczenie.
10. Przykuj uwagę odbiorców siłą opowieści.
11. Podsumowanie końcowe