logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Marketing za przyzwoleniem – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers
Autor: Seth Godin


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość

15 min czytania
9 rozdziałów
4 czytelników



Spis treści:
1. Naucz się, jak skuteczniej prowadzić akcje marketingowe
2. Klasyczny model marketingu na skalę masową przestał się sprawdzać.
3. Marketing przerywania już nie działa, ale Marketing przez zezwolenie tak.
4. Permission Marketing zmienia zainteresowanych nieznajomych w lojalnych klientów.
5. Marketing przyzwolenia doskonale sprawdza się dzięki budowaniu zaufania w czasie.
6. Ufność i zażyłość mają różne stopnie, a każdy z nich wiąże się z własnymi przywilejami i granicami.
7. Internet jest świetnym środowiskiem dla Permission Marketingu.
8. Wszystkie firmy mogą odnieść korzyści z dobrze przeprowadzonej kampanii typu Permission.
9. Podsumowanie końcowe