logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Innowacja i przedsiębiorczość – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Innowacja i przedsiębiorczość

Innovation and Entrepreneurship
Autor: Peter Drucker


Biznes Przywództwo Sprzedaż Zarządzanie

16 min czytania
11 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Dowiesz się, jak stać się przedsiębiorcą.
2. Aby wprowadzać innowacje, musisz odnaleźć ich źródła.
3. Jeżeli potrafisz odnaleźć słaby punkt w przebiegu całego procesu lub zauważyć błędnie postawioną diagnozę sytuacji, możesz wprowadzać innowacje.
4. Przedsiębiorcy mogą wprowadzać innowacje poza ich firmą, branżą czy rynkiem.
5. Nie tylko początkujące firmy mogą być innowacyjne; uda się to również kwitnącym od dawna przedsiębiorstwom.
6. Aby rozkwitnąć, nowopowstałe firmy muszą znać dokładnie kierunek swojego rozwoju.
7. Wejście na rynek jako pierwszy gwarantuje duże zyski.
8. Wielki sukces kryje się w istniejących na rynku lukach, których nikt przed tobą nie zauważył.
9. Przedsiębiorca może odnieść sukces znajdując swoją niszę.
10. Przedsiębiorca może odnieść sukces, zwiększając zapotrzebowanie na wytwarzany przez siebie produkt.
11. Podsumowanie