Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Odkryj się – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeOdkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów
Getting Naked: A Business Fable about Shedding the Three Fears That Sabotage Client Loyalty
Autor: Patrick LencioniBiznes Marketing i reklama Przywództwo Relacje z klientami Zarządzanie
7 min czytania
6 rozdziałów
2 czytelników
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Poznaj moc otwartości.
2. Otwartość może być niemile widziana, ale należy ją docenić.
3. Zwracaj większą uwagę na swoich klientów, a mniejszą na swój biznes.
4. Nie ma czegoś takiego jak głupie pytanie lub sugestia, o ile wiesz, jak sobie z nimi poradzić.
5. Żadne zadanie nie jest zbyt małe, jeśli chodzi o obsługę Twojego klienta.
6. Podsumowanie