logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Make Your Mark – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Make Your Mark: The Creative’s Guide to Building a Business With Impact

Autor: Jocelyn K. Glei


Biznes E-commerce Kreatywność Przedsiębiorczość Startupy Sukces osobisty Wydajność

13 min czytania
10 rozdziałów
1 czytelnik



Spis treści:
1. Poznaj wskazówki i sztuczki stojące za niektórymi z najbardziej udanych kreatywnych biznesów.
2. Każda wielka, odnosząca sukcesy firma zaczyna się od zdefiniowania celu, który koncentruje się na zaspokojeniu potrzeby.
3. Stwórz system operacyjny, który promuje elastyczność i rozwój.
4. Kluczem do sukcesu jest zaprojektowanie jednego produktu, który będzie zachwycać użytkowników, a następnie przykuwać ich uwagę prostotą.
5. Nigdy nie zaczynasz od świetnego produktu: rozwijasz go poprzez eksperymenty, porażki i informacje zwrotne.
6. Stwórz armię zwolenników, traktując klientów indywidualnie i przekazując im swoje sekrety.
7. By ludzie zaczęli mówić o Twojej marce lub firmie, spraw, by historia Twojej firmy stała się częścią ich życia.
8. Podstawą prowadzenia skutecznego i wydajnego zespołu jest promowanie całkowitej przejrzystości.
9. Chcąc, by najlepsi ludzie stali się liderami, należy postrzegać tę rolę w pozytywnym świetle.
10. Podsumowanie końcowe