Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Make Your Mark – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeBiznes E-commerce Kreatywność Przedsiębiorczość Startupy Sukces osobisty Wydajność
13 min czytania
10 rozdziałów
1 czytelnik
Spis treści:
1. Poznaj wskazówki i sztuczki stojące za niektórymi z najbardziej udanych kreatywnych biznesów.
2. Każda wielka, odnosząca sukcesy firma zaczyna się od zdefiniowania celu, który koncentruje się na zaspokojeniu potrzeby.
3. Stwórz system operacyjny, który promuje elastyczność i rozwój.
4. Kluczem do sukcesu jest zaprojektowanie jednego produktu, który będzie zachwycać użytkowników, a następnie przykuwać ich uwagę prostotą.
5. Nigdy nie zaczynasz od świetnego produktu: rozwijasz go poprzez eksperymenty, porażki i informacje zwrotne.
6. Stwórz armię zwolenników, traktując klientów indywidualnie i przekazując im swoje sekrety.
7. By ludzie zaczęli mówić o Twojej marce lub firmie, spraw, by historia Twojej firmy stała się częścią ich życia.
8. Podstawą prowadzenia skutecznego i wydajnego zespołu jest promowanie całkowitej przejrzystości.
9. Chcąc, by najlepsi ludzie stali się liderami, należy postrzegać tę rolę w pozytywnym świetle.
10. Podsumowanie końcowe