Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Ekonomia wdzięczności – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeBiznes Ekonomia Firma Marketing i reklama
15 min czytania
9 rozdziałów
6 czytelników
Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Zamień swoje zainteresowanie klientami w ich lojalność.
2. Media społecznościowe wnoszą staromodne wartości z powrotem do świata biznesu.
3. Biznesy odnoszące sukces muszą zbudować relację z klientami opartą na zaufaniu.
4. Biznes odnoszący sukcesy celuje w serce klienta.
5. Wiele firm na swoje nieszczęście ignoruje media społecznościowe myśląc, że są nieważne lub niewiarygodne.
6. Biznes, który nie zaadaptuje się do mediów społecznościowych straci klientów.
7. Połącz media społecznościowe z tradycyjnymi mediami i wyciągnij z obu to, co najlepsze.
8. Kultura troski zaczyna się na najwyższym szczeblu organizacyjnym firmy.
9. Podsumowanie