logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Ekonomia wdzięczności – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

The Thank You Economy
Autor: Gary Vaynerchuk


Biznes Ekonomia Firma Marketing i reklama

15 min czytania
9 rozdziałów
6 czytelników



Spis treści:
1. Czego mogę się dowiedzieć? Zamień swoje zainteresowanie klientami w ich lojalność.
2. Media społecznościowe wnoszą staromodne wartości z powrotem do świata biznesu.
3. Biznesy odnoszące sukces muszą zbudować relację z klientami opartą na zaufaniu.
4. Biznes odnoszący sukcesy celuje w serce klienta.
5. Wiele firm na swoje nieszczęście ignoruje media społecznościowe myśląc, że są nieważne lub niewiarygodne.
6. Biznes, który nie zaadaptuje się do mediów społecznościowych straci klientów.
7. Połącz media społecznościowe z tradycyjnymi mediami i wyciągnij z obu to, co najlepsze.
8. Kultura troski zaczyna się na najwyższym szczeblu organizacyjnym firmy.
9. Podsumowanie