logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Przeskoczyć przepaść – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

Crossing the Chasm: Marketing and Selling High-Tech Products to Mainstream Customers
Autor: Geoffrey A. Moore


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Technologia

12 min czytania
10 rozdziałów
1 czytelnik



Spis treści:
1. Innowacyjne osiągnięcia technologiczne są stopniowo absorbowane przez różne grupy.
2. Wizjonerzy i pragmatycy to przepaść, nad którą produkty marnieją, a firmy umierają.
3. By osiągnąć sukces na rynku głównego nurtu, należy w pełni zaspokoić potrzeby klientów za pomocą całego produktu.
4. Przejście przez przepaść jest jak rozpoczęcie inwazji - najpierw musisz zabezpieczyć sobie niszę będącą przyczółkiem.
5. Pierwszą niszę warto wybrać poprzez znalezienie najbardziej atrakcyjnego segmentu klientów.
6. By skutecznie pozycjonować swój produkt w umysłach klientów, użyj silnego claimu, by zademonstrować wiodącą pozycję na rynku.
7. Wybierz kanał dystrybucji, w którym pragmatycy czują się komfortowo i zmotywuj ten kanał do sprzedaży.
8. Na rynkach konsumenckich przepaść jest jeszcze trudniej przekroczyć niż na rynkach biznesowych.
9. Chcąc sprostać wyzwaniom związanym z okresem po kryzysie, firma musi zapewnić sobie rentowność i dostosować swoją organizację.
10. Podsumowanie końcowe