logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć… – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży

Autor: Jan Maria Fijor


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż

12 min czytania
9 rozdziałów
5 czytelników



Spis treści:
1. O książce Jana Marii Fijora
2. Znaczenie teorii czterech sekund
3. Istota wyglądu zewnętrznego
4. Zasady komunikacji międzyludzkiej
5. Kiedy klient mówi: „Nie”
6. Jak przeciwdziałać odmowie?
7. Mówmy językiem ciała
8. Potęga Internetu
9. Podsumowanie poradnika Jana Marii Fijora