Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży



Autor: Jan Maria Fijor



12 min czytania
9 rozdziałów



Spis treści:
1. O książce Jana Marii Fijora
2. Znaczenie teorii czterech sekund
3. Istota wyglądu zewnętrznego
4. Zasady komunikacji międzyludzkiej
5. Kiedy klient mówi: „Nie”
6. Jak przeciwdziałać odmowie?
7. Mówmy językiem ciała
8. Potęga Internetu
9. Podsumowanie poradnika Jana Marii Fijora

Streszczenie

Książka Jana Marii Fijora pod tytułem: „Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży” to pozycja czytelnicza skierowana do osób zawodowo związanych z dziedziną handlu. Ten praktyczny poradnik jest zbiorem cennych wskazówek, których zastosowanie w praktyce przyczyni się do poprawienia jakości pracy, a tym samym do wzrostu zarobków. Z dziełem Fijora powinni zapoznać się nie tylko początkujący handlowcy, ale także doświadczeni sprzedawcy.

Dla kogo?

  • dla sprzedawców

  • dla marketingowców

  • dla brokerów

  • dla przedstawicieli handlowych

  • dla pośredników w handlu

O autorze

Ukończył studia chemiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pod koniec stanu wojennego wyjechał z Polski i przez siedemnaście lat przebywał na emigracji w USA i Meksyku. Od ponad 20 lat prowadził wydawnictwo Fijorr Publishing, wydające książki o tematyce ekonomicznej/wolnorynkowej, a w szczególności z zakresu austriackiej szkoły ekonomii. Publikował m.in. w tygodnikach "Przegląd techniczny – Innowacje", "Najwyższy Czas!", oraz "Wprost". Był doradcą Polsko-Amerykańskiej Fundacji Edukacji i Rozwoju Ekonomicznego PAFERE. Jest też współzałożycielem szkoły przedsiębiorców Asbiro, w której działa od 2009 roku.