Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

My Life in Advertising and Scientific Advertising


Autor: Claude Hopkins



12 min czytania
17 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Ważne lekcje reklamy i sprzedaży, bez których trudno osiągnąć sukces
2. Początki w świecie reklamy
3. Pierwszy sukces - froterki do podłóg
4. Cotosuet – dobry pokaz wart jest więcej niż milion dobrych słów
5. Sprzedaż osobista – poznaj swojego odbiorcę i zaoferuj mu atrakcyjną usługę
6. Reklamy medyczne, czyli jaką siłę w reklamie mają gwarancje
7. Reklama piwa – proste historie
8. Klub Racine’a – zaoferuj swoim konsumentom coś wyjątkowego, a stworzysz niesamowity biznes
9. Liquozone – ciężko odmówić dobrym propozycjom
10. Reklama Van Campa, czyli dlaczego w reklamie nie warto być samolubnym
11. Reklamy samochodów – siła autorytetów i faktów
12. Opony Goodyear, czyli dlaczego producent nigdy nie powinien reklamować swoich towarów
13. Mydło Palmolive – najlepiej sprzedająca się historia piękna
14. Płatki śniadaniowe – o ogromnej sile, jaką jest ludzka ciekawość
15. Pepsodent, czyli dlaczego nie warto zapobiegać w reklamie katastrofom
16. Sprzedaż wysyłkowa – czym tak naprawdę różni się od sprzedaży osobistej
17. Podsumowanie

Streszczenie

Czasy się zmieniają, jednak natura ludzka pozostaje taka sama. Tym przesłaniem autor pokazuje uniwersalne zasady, które obowiązują w świecie reklamy. Poradnik stanowi doskonały przewodnik dla wszystkich, którzy chcą osiągnąć sukces w reklamie. Autor, opierając się na wieloletnim doświadczeniu, udowadnia, że zareklamować można każdy produkt, a dobra reklama niekoniecznie musi opierać się na wyszukanym pomyśle i kosztownej kampanii. Najprostszym i najlepszym nauczycielem reklamy okazuje się samo życie – obserwacja otaczającego nas świata i ludzi.

Dla kogo?

  • dla aspirujących copywriterów,

  • dla osób, które zaczynają swoją przygodę z reklamą,

  • dla każdego, kto chciałby osiągnąć sukces w reklamie i potrzebuje inspiracji.

O autorze

Claude C. Hopkins (1866–1932) był jednym z pionierów reklamy. Uważał, że reklama istnieje tylko po to, aby coś sprzedać i powinna być mierzona i uzasadniana wynikami, jakie przynosi. Hopkins był człowiekiem bardzo uczciwym, który mówił tylko prawdę i zapewniał korzyści swoim klientom.