Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
My Life in Advertising and Scientific Advertising
Autor: Claude Hopkins
Spis treści:
1. Ważne lekcje reklamy i sprzedaży, bez których trudno osiągnąć sukces
2. Początki w świecie reklamy
3. Pierwszy sukces - froterki do podłóg
4. Cotosuet – dobry pokaz wart jest więcej niż milion dobrych słów
5. Sprzedaż osobista – poznaj swojego odbiorcę i zaoferuj mu atrakcyjną usługę
6. Reklamy medyczne, czyli jaką siłę w reklamie mają gwarancje
7. Reklama piwa – proste historie
8. Klub Racine’a – zaoferuj swoim konsumentom coś wyjątkowego, a stworzysz niesamowity biznes
9. Liquozone – ciężko odmówić dobrym propozycjom
10. Reklama Van Campa, czyli dlaczego w reklamie nie warto być samolubnym
11. Reklamy samochodów – siła autorytetów i faktów
12. Opony Goodyear, czyli dlaczego producent nigdy nie powinien reklamować swoich towarów
13. Mydło Palmolive – najlepiej sprzedająca się historia piękna
14. Płatki śniadaniowe – o ogromnej sile, jaką jest ludzka ciekawość
15. Pepsodent, czyli dlaczego nie warto zapobiegać w reklamie katastrofom
16. Sprzedaż wysyłkowa – czym tak naprawdę różni się od sprzedaży osobistej
17. Podsumowanie
12 min czytania
17 rozdziałów
Spis treści:
1. Ważne lekcje reklamy i sprzedaży, bez których trudno osiągnąć sukces
2. Początki w świecie reklamy
3. Pierwszy sukces - froterki do podłóg
4. Cotosuet – dobry pokaz wart jest więcej niż milion dobrych słów
5. Sprzedaż osobista – poznaj swojego odbiorcę i zaoferuj mu atrakcyjną usługę
6. Reklamy medyczne, czyli jaką siłę w reklamie mają gwarancje
7. Reklama piwa – proste historie
8. Klub Racine’a – zaoferuj swoim konsumentom coś wyjątkowego, a stworzysz niesamowity biznes
9. Liquozone – ciężko odmówić dobrym propozycjom
10. Reklama Van Campa, czyli dlaczego w reklamie nie warto być samolubnym
11. Reklamy samochodów – siła autorytetów i faktów
12. Opony Goodyear, czyli dlaczego producent nigdy nie powinien reklamować swoich towarów
13. Mydło Palmolive – najlepiej sprzedająca się historia piękna
14. Płatki śniadaniowe – o ogromnej sile, jaką jest ludzka ciekawość
15. Pepsodent, czyli dlaczego nie warto zapobiegać w reklamie katastrofom
16. Sprzedaż wysyłkowa – czym tak naprawdę różni się od sprzedaży osobistej
17. Podsumowanie