Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie



Autor: Marcin Osman



12 min czytania
11 rozdziałów



Spis treści:
1. Historia wzlotów i upadków
2. Co jest trudniejsze od rozkręcenia firmy? Zamknięcie jej!
3. Przedsiębiorca zawsze jest sam
4. W kim szukać oparcia?
5. Samoocena i pewność siebie
6. Sprawy, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć
7. Inteligencja finansowa
8. Nie jesteś porażką!
9. Porażka w biznesie jako temat tabu
10. Pytania i odpowiedzi
11. Podsumowanie

Streszczenie

W świecie biznesu każdy chce odnosić sukcesy, jednak nie zawsze jest to tak proste, jak mogłoby się wydawać. Większość poradników oraz kursów ma pokazać, że droga na szczyt jest możliwa. Rzadko kiedy poruszany jest temat porażki. Autor książki chce uświadomić, że każdemu przedsiębiorcy może powinąć się noga, dlatego tematyka porażki w biznesie nie powinna być tematem tabu. Na podstawie własnych doświadczeń dzieli się radami, które pomogły mu wyjść z dołka, nie stracić ducha przedsiębiorczości i założyć nowy biznes.

Dla kogo?

  • - dla przedsiębiorców, którzy chcą odbudować/stworzyć nowy biznes,

  • - dla przedsiębiorców, którzy stracili swój biznes,

  • - dla przedsiębiorców, którzy zastanawiają się nad zamknięciem firmy,

  • - dla każdego, kto obawia się poniesienia porażki w prowadzeniu biznesu,

  • - dla osób, którym potrzeba motywacji do odzyskania "ducha przedsiębiorczości".

O autorze

Marcin Osman - przedsiębiorca, szkoleniowiec, podróżnik. Miłośnik życia wg filozofii "lekkiego plecaka". Ma na swoim koncie wiele sukcesów i pewnie tyleż samo porażek. Wojownik, któremu nie do końca zabliźnione rany nie przeszkadzają brać udziału w kolejnych starciach. Realizował projekty biznesowe dla największych marek; szkolił top management największych polskich brandów.