Jak czerpać radość z pracy
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Jak czerpać radość z pracy. 30 sposobów na uzdrowienie kultury organizacyjnej w firmie i pokochanie swojej pracy
The Joy of Work: 30 Ways to Fix Your Work Culture and Fall in Love With Your Job Again
Autor: Bruce Daisley
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Odkryjesz kilka łatwych do wprowadzenia pomysłów na to, jak zwiększyć produktywność w swoim miejscu pracy.
2. Zakłócenia mają szkodliwy wpływ na naszą wydajność w pracy a włączenie trybu mnicha każdego poranka może pomóc ci przezwyciężyć ten problem.
3. Spacery wzmagają kreatywne myślenie, tak więc spotkania podczas spacerów mogą być świetnym narzędziem zwiększającym produktywność.
4. Nadmierna łączność oraz zbyt wiele informacji może doprowadzić do pośpiechu i niepokoju, istnieją jednak sposoby na uspokojenie tempa.
5. Istnieje określony limit pracy, jaką jesteśmy w stanie wykonać w ciągu roboczego tygodnia, dlatego też najlepiej jest pracować maksymalnie przez 40 godzin.
6. Nowe technologie umożliwiają obserwacje dynamiki środowiska pracy oraz dostrzeżenie tego, jak ważne dla produktywności są relacje społeczne.
7. Przerwa na interakcje społeczne daje niespodziewany zastrzyk energii, ponieważ same te interakcje balansują wyzwania, które napotykamy w pracy.
8. Jeżeli komunikacja w twojej firmie nie funkcjonuje najlepiej, warto jest zorganizować firmowe zebrania towarzyskie.
9. Śmiech pomaga pracownikom szpitali wojskowych, warto więc dać mu szansę również w biurach.
10. Podsumowanie
19 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Odkryjesz kilka łatwych do wprowadzenia pomysłów na to, jak zwiększyć produktywność w swoim miejscu pracy.
2. Zakłócenia mają szkodliwy wpływ na naszą wydajność w pracy a włączenie trybu mnicha każdego poranka może pomóc ci przezwyciężyć ten problem.
3. Spacery wzmagają kreatywne myślenie, tak więc spotkania podczas spacerów mogą być świetnym narzędziem zwiększającym produktywność.
4. Nadmierna łączność oraz zbyt wiele informacji może doprowadzić do pośpiechu i niepokoju, istnieją jednak sposoby na uspokojenie tempa.
5. Istnieje określony limit pracy, jaką jesteśmy w stanie wykonać w ciągu roboczego tygodnia, dlatego też najlepiej jest pracować maksymalnie przez 40 godzin.
6. Nowe technologie umożliwiają obserwacje dynamiki środowiska pracy oraz dostrzeżenie tego, jak ważne dla produktywności są relacje społeczne.
7. Przerwa na interakcje społeczne daje niespodziewany zastrzyk energii, ponieważ same te interakcje balansują wyzwania, które napotykamy w pracy.
8. Jeżeli komunikacja w twojej firmie nie funkcjonuje najlepiej, warto jest zorganizować firmowe zebrania towarzyskie.
9. Śmiech pomaga pracownikom szpitali wojskowych, warto więc dać mu szansę również w biurach.
10. Podsumowanie