Youpreneur. Jak zbudować i rozwijać firmę opartą na marce osobistej

Rise of the Youpreneur


Autor: Chris C. Ducker



18 min czytania
18 rozdziałów



Spis treści:
1. Od czego zaczynamy?
2. Zaczynamy od końca?
3. Wyobraźnia pracuje…
4. Twój internetowy dom, twoim alter ego
5. No to jesteśmy w domu
6. Jak cię widzą, tak do ciebie piszą
7. Wschodzące słońce autorytetu
8. Zaufaj mi, nie mam nic do ukrycia
9. Czujesz, że rośnie w tobie ekspert
10. Wpływasz na ocean sukcesu…,
11. Cel już blisko
12. Youpreneneur buduje ekosystem, czyli przybij piątkę
13. Przybij pierwszą piątkę
14. Przygoda z książką
15. Cenić się, czy nie cenić się? Oto jest pytanie!
16. Drżyjcie narody, wchodzę na rynek
17. Youpreneur forever
18. Tylko dla orłów?

Streszczenie

Książka jest przeznaczona dla czytelnika, który chce zbudować firmę, sprzedawać produkty i zarabiać na marce osobistej, czyli dla Youpreneur’a -twórcy marki osobistej. Została ona napisana w formie podręcznika przez doświadczonego przedsiębiorcę, założyciela wielu firm, który przez odbiorców traktowany jest jako mentor biznesowy. Dociera do ludzi poprzez Internet ( jest mówcą, blogerem, twórcą podcastu), gdzie skutecznie propaguje ideę, dla której wymyślił nazwę: Youpreneur, co oddaje, czym jest nowy przedsiębiorca i nowy model biznesu. Istotę opisanego procesu zawarł w trzech częściach książki: budowanie, sprzedawanie i zarabianie. W książce zamieścił wiele informacji dodatkowych, które mogą pomóc w założeniu firmy oraz przedstawia, na końcu rozdziałów, studium przypadku, czyli historię ludzi, którym opisywany przez niego proces powiódł się.

Dla kogo?

  • Dla tych, co budują własną firmę,

  • Dla tych, co chcą sprzedawać,

  • Dla tych, co chcą zarabiać na marce osobistej.

O autorze

Chris C. Ducker jest założycielem i dyrektorem generalnym trzech firm i jest powszechnie uważany za wiodącego autorytet w dziedzinie outsourcingu. Jest popularnym międzynarodowym mówcą, blogerem i podcasterem, napisał wiele e-booków.