Zmień wszystko co chcesz. Przełomowa strategia rozwoju osobistego

Change Anything: The New Science of Personal Success


Autorzy: Kerry Patterson, Joseph Grenny



13 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Uwierz, że wszystko może się zmienić
2. Jak zacząć?
3. Strategiczne podejście do zmian
4. Perspektywa długoterminowa szansą na prawdziwy sukces
5. Wiedza to potęga
6. Wpływ otoczenia na budowanie pozytywnych nawyków
7. Ekonomia złych decyzji
8. Podsumowanie, czyli jak można osiągnąć długoterminowe zmiany?

Streszczenie

Świetna książka, która pokazuje siłę nawyku i daje pakiet narzędzi, które pomogą w kreowaniu swojego życia świadomie. Nie ważne, czy jesteś pracownikiem, przedsiębiorcą czy matką samotnie wychowującą dziecko - w każdym przypadku możesz wziąć sprawy w swoje ręce i wprowadzić szereg zmian. Silna wola czy wrodzone cechy nie mają znaczenia, każdy może osiągnąć sukces na drodze do lepszego jutra.

Dla kogo?

  • Dla osób, które chcą poprawić jakość swojego życia.

  • Dla pracowników, którzy chcieliby efektywniej pokierować swoją karierą.

  • Dla osób, które borykają się z niezdrowymi nawykami i chcą przejąć kontrolę nad swoim życiem.

  • Dla przedsiębiorców, którzy chcą działać konsekwetniej.

O autorach

Kerry Pattersonjest autorem i współautorem wielu książek, artykułów i nagradzanych programów szkoleniowych. Założył VitalSmarts - innowacyjnej firmy zajmującej się szkoleniami korporacyjnymi i dotyczących rozwoju przywództwa. Kerry ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Stanforda. Jest laureatem nagrody Mentor of the Year Award oraz nagrody William G. Dyer Distinguished Alumni Award przyznanej w 2004 roku przez Brigham Young University.

Joseph Grenny jest autorem bestsellerów New York Times'a, dynamicznym mówcą oraz wiodącym naukowcem społecznym zajmującym się efektywnością biznesową. W ciągu ostatnich trzydziestu lat Joseph Grenny wygłaszał porywające przemówienia na najważniejszych konferencjach. Jego prace zostały przetłumaczone na 28 języków, są dostępne w 36 krajach i z sukcesem korzystało z nich 300 firm z listy Fortune 500.