Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę

Influencer: The Power to Change Anything


Autorzy: Kerry Patterson, Joseph Grenny



11 min czytania
8 rozdziałów



Spis treści:
1. Wykorzystaj wpływ na ludzi, aby ich udoskonalić.
2. Żeby efektywnie wpływać na ludzi, musisz dowiedzieć się najpierw, co znaczy bycie prawdziwym influencerem.
3. Wywieraj wpływ na ludzi za pomocą storytellingu, technik motywacyjnych i bezpośrednich doświadczeń.
4. Jeśli nie można wpłynąć na jednostkę, dobrym rozwiązaniem może być zajęcie się środowiskiem społecznym.
5. Wielcy influencerzy stosują nagrody w sposób przynoszący korzyści.
6. Zmiana otoczenia osoby jest subtelnym, ale głębokim sposobem wywierania wpływu.
7. Influencerzy zdają sobie sprawę z wpływu, jaki przedmioty wywierają na nasze zachowanie.
8. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę (2007) wydobywa esencję tego, jak działa wywieranie wpływu. Oprócz przykładów prawdziwych ludzi, którzy doskonale radzą sobie z wpływaniem na zmiany, autorzy przedstawiają informacje zakorzenione w badaniach psychologicznych i dają ci narzędzia, których potrzebujesz, aby zwiększyć swój wpływ na innych.

Dla kogo?

  • Osób pracujących w obsłudze klienta,

  • Osób pracujących w sektorze polityki publicznej lub społecznej,

  • Studentów psychologii i socjologii.

O autorach

Kerry Pattersonjest autorem i współautorem wielu książek, artykułów i nagradzanych programów szkoleniowych. Założył VitalSmarts - innowacyjnej firmy zajmującej się szkoleniami korporacyjnymi i dotyczących rozwoju przywództwa. Kerry ukończył studia doktoranckie na Uniwersytecie Stanforda. Jest laureatem nagrody Mentor of the Year Award oraz nagrody William G. Dyer Distinguished Alumni Award przyznanej w 2004 roku przez Brigham Young University.

Joseph Grenny jest autorem bestsellerów New York Times'a, dynamicznym mówcą oraz wiodącym naukowcem społecznym zajmującym się efektywnością biznesową. W ciągu ostatnich trzydziestu lat Joseph Grenny wygłaszał porywające przemówienia na najważniejszych konferencjach. Jego prace zostały przetłumaczone na 28 języków, są dostępne w 36 krajach i z sukcesem korzystało z nich 300 firm z listy Fortune 500.