Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być

It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The World's Best Selling Book


Autor: Paul Arden



14 min czytania
8 rozdziałów



Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Poznasz sekret sukcesu stosowany przez gigantów marketingu.
2. Bądź ambitny i wyznaczaj sobie cele wyższe, niż to co wydaje ci się, że możesz osiągnąć.
3. Bycie tak dobrym, jak tylko chcesz, wymaga od ciebie odpowiedzialności, otwartości oraz pozytywnego podejścia.
4. Aby stać się prawdziwym innowatorem, musisz wyzbyć się chęci do ciągłego posiadania racji.
5. Pójście do przodu wymaga determinacji oraz świadomości oczekiwań twoich klientów.
6. Efektywna reklama jest oryginalna i ma mocne efekty wizualne.
7. Kreatywność może oznaczać wiele różnych rzeczy, jednak istnieją powszechne sposoby przypodobania się klientom.
8. Podsumowanie

Streszczenie

„Nieważne jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być” (2003) to książka oferująca wiele mądrości każdemu, kto pragnie zmienić swoje wielkie ambicje w rzeczywistość. Paul Arden zabiera swoich czytelników poza kulisy świata marketingu, ujawniając najlepsze oraz najbardziej efektywne techniki przedstawiania swoich pomysłów oraz przekonywania do siebie potencjalnych klientów. W swojej książce, Arden zachęca czytelników do niesztampowego myślenia na dużą skalę, a także wyzbycia się zwyczajności i przeciętności.

Dla kogo?

  • Dla osób zajmujących się reklamą i marketingiem,

  • Dla przedsiębiorców oraz osób posiadających w swoich rękach produkt gotowy do sprzedania,

  • Dla marzycieli oraz ludzi ambitnych potrzebujących motywacji do działania.

O autorze

Paul Arden to kreatywny geniusz z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Współpracował z dużymi firmami, takimi jak Toyota, British Airways i Fuji, tworząc jedne z najbardziej udanych kampanii reklamowych w Wielkiej Brytanii.