logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry… – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być

It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The World's Best Selling Book
Autor: Paul Arden


Biznes Marketing i reklama Przywództwo Rozwój osobisty Sprzedaż

14 min czytania
8 rozdziałów
4 czytelników



Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Poznasz sekret sukcesu stosowany przez gigantów marketingu.
2. Bądź ambitny i wyznaczaj sobie cele wyższe, niż to co wydaje ci się, że możesz osiągnąć.
3. Bycie tak dobrym, jak tylko chcesz, wymaga od ciebie odpowiedzialności, otwartości oraz pozytywnego podejścia.
4. Aby stać się prawdziwym innowatorem, musisz wyzbyć się chęci do ciągłego posiadania racji.
5. Pójście do przodu wymaga determinacji oraz świadomości oczekiwań twoich klientów.
6. Efektywna reklama jest oryginalna i ma mocne efekty wizualne.
7. Kreatywność może oznaczać wiele różnych rzeczy, jednak istnieją powszechne sposoby przypodobania się klientom.
8. Podsumowanie