Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry…
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być
It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The World's Best Selling Book
Autor: Paul Arden
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Poznasz sekret sukcesu stosowany przez gigantów marketingu.
2. Bądź ambitny i wyznaczaj sobie cele wyższe, niż to co wydaje ci się, że możesz osiągnąć.
3. Bycie tak dobrym, jak tylko chcesz, wymaga od ciebie odpowiedzialności, otwartości oraz pozytywnego podejścia.
4. Aby stać się prawdziwym innowatorem, musisz wyzbyć się chęci do ciągłego posiadania racji.
5. Pójście do przodu wymaga determinacji oraz świadomości oczekiwań twoich klientów.
6. Efektywna reklama jest oryginalna i ma mocne efekty wizualne.
7. Kreatywność może oznaczać wiele różnych rzeczy, jednak istnieją powszechne sposoby przypodobania się klientom.
8. Podsumowanie
14 min czytania
8 rozdziałów
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Poznasz sekret sukcesu stosowany przez gigantów marketingu.
2. Bądź ambitny i wyznaczaj sobie cele wyższe, niż to co wydaje ci się, że możesz osiągnąć.
3. Bycie tak dobrym, jak tylko chcesz, wymaga od ciebie odpowiedzialności, otwartości oraz pozytywnego podejścia.
4. Aby stać się prawdziwym innowatorem, musisz wyzbyć się chęci do ciągłego posiadania racji.
5. Pójście do przodu wymaga determinacji oraz świadomości oczekiwań twoich klientów.
6. Efektywna reklama jest oryginalna i ma mocne efekty wizualne.
7. Kreatywność może oznaczać wiele różnych rzeczy, jednak istnieją powszechne sposoby przypodobania się klientom.
8. Podsumowanie