Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa

All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World


Autor: Seth Godin



10 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Poznaj marketingowców.
2. Celem działań marketingowych jest opowiedzenie historii, w którą ludzie mogą uwierzyć.
3. Zrozum czego pragną klienci.
4. Dostosuj swoją historię do światopoglądu klientów.
5. Ludzie zwracają uwagę tylko na nowe informacje i tworzą historie, aby nadać im sens.
6. Tylko autentyczne historie mają wpływ na ludzi.
7. Marketerzy nie powinni przekraczać cienkiej granicy między zbytnią
8. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa tłumaczy, jak opowiadanie klientom prawdziwych, wartościowych historii o swojej firmie pomaga w sprzedaży produktów i budowaniu silnych, długotrwałych relacji z nimi.

Dla kogo?

  • Marketerów i studentów marketingu,

  • Dla każdego, kto chce nawiązać kontakt z klientami,

  • Każdego, kto chce wiedzieć, dlaczego wino smakuje lepiej w kieliszku Riedel.

O autorze

Seth Godin jest odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, pedagogiem, autorem i mówcą na temat marketingu i przywództwa. Założył dwie firmy, Squidoo i Yoyodyne. Napisał również 18 książek. Prowadził szereg warsztatów marketingowych, seminariów i kursów. Jest autorem bardzo popularnego bloga 'Seth’s Blog'.