Marketerzy kłamią
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Marketerzy kłamią. Potęga autentycznych historii w świecie kłamstwa
All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
Autor: Seth Godin
Spis treści:
1. Poznaj marketingowców.
2. Celem działań marketingowych jest opowiedzenie historii, w którą ludzie mogą uwierzyć.
3. Zrozum czego pragną klienci.
4. Dostosuj swoją historię do światopoglądu klientów.
5. Ludzie zwracają uwagę tylko na nowe informacje i tworzą historie, aby nadać im sens.
6. Tylko autentyczne historie mają wpływ na ludzi.
7. Marketerzy nie powinni przekraczać cienkiej granicy między zbytnią
8. Podsumowanie końcowe
10 min czytania
8 rozdziałów
Spis treści:
1. Poznaj marketingowców.
2. Celem działań marketingowych jest opowiedzenie historii, w którą ludzie mogą uwierzyć.
3. Zrozum czego pragną klienci.
4. Dostosuj swoją historię do światopoglądu klientów.
5. Ludzie zwracają uwagę tylko na nowe informacje i tworzą historie, aby nadać im sens.
6. Tylko autentyczne historie mają wpływ na ludzi.
7. Marketerzy nie powinni przekraczać cienkiej granicy między zbytnią
8. Podsumowanie końcowe