High Output Management
Odblokuj dostęp do 604 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
High Output Management
Autor: Andrew S. Grove
Spis treści:
1. Zobacz, co to znaczy efektywne zarządzanie.
2. Sterowanie przedsiębiorstwem jest jak podawanie śniadań - wymaga solidnego zrozumienia przebiegu poszczególnych procesów operacyjnych.
3. Kadra kierownicza powinna wiedzieć, na czym opierać się przy wyborze wskaźników produkcji i jak wydobywać z nich ważne informacje.
4. Menedżer ma wiele zobowiązań, których realizacja zależy od efektywności jego zespołu.
5. Spotkania stanowią niezbędne źródło informacji dla menedżerów i występują w różnych formach.
6. Obowiązkiem przełożonego jest dbanie o motywację pracowników.
7. Pracownicy nie mogą czerpać motywacji wyłącznie z nagród finansowych; dodatkowo potrzebują informacji zwrotnej i wsparcia ze strony swoich przełożonych.
8. Chcąc poprawić efektywność, menedżerowie powinni zachęcać do rywalizacji w pracy i pełnić rolę trenera.
9. Nie istnieje jeden uniwersalny styl zarządzania, ale można dobrać odpowiedni styl do sytuacji.
10. Podsumowanie końcowe
15 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. Zobacz, co to znaczy efektywne zarządzanie.
2. Sterowanie przedsiębiorstwem jest jak podawanie śniadań - wymaga solidnego zrozumienia przebiegu poszczególnych procesów operacyjnych.
3. Kadra kierownicza powinna wiedzieć, na czym opierać się przy wyborze wskaźników produkcji i jak wydobywać z nich ważne informacje.
4. Menedżer ma wiele zobowiązań, których realizacja zależy od efektywności jego zespołu.
5. Spotkania stanowią niezbędne źródło informacji dla menedżerów i występują w różnych formach.
6. Obowiązkiem przełożonego jest dbanie o motywację pracowników.
7. Pracownicy nie mogą czerpać motywacji wyłącznie z nagród finansowych; dodatkowo potrzebują informacji zwrotnej i wsparcia ze strony swoich przełożonych.
8. Chcąc poprawić efektywność, menedżerowie powinni zachęcać do rywalizacji w pracy i pełnić rolę trenera.
9. Nie istnieje jeden uniwersalny styl zarządzania, ale można dobrać odpowiedni styl do sytuacji.
10. Podsumowanie końcowe