Hacking Growth
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success
Autorzy: Sean Ellis, Morgan Brown
Spis treści:
1. Pozwól, aby Twój produkt stał się czymś wielkim.
2. Aby osiągnąć zamierzone rezultaty, zespoły zajmujące się rozwojem współpracują z innymi działami i inspirują innych pracowników, motywując ich do działania.
3. By wykreować produkt 'must-have', trzeba dobrze rozpoznać swoich klientów i ich potrzeby.
4. Zidentyfikuj najważniejsze statystyki pozwalające śledzić postępy w zakresie growth hackingu.
5. Opracuj nowe pomysły w dwóch pierwszych etapach cyklu growth hacking: analizuj i wprowadzaj nowe rozwiązania.
6. Przetestuj błyskawicznie nowe pomysły w ramach dwóch ostatnich etapów cyklu growth hacking: określ priorytety i testuj.
7. Przyciągnij klientów, kreując przekaz, który do nich przemawia i uściślając kanały marketingowe.
8. Zadbaj o to, aby fani łatwo mogli stać się klientami.
9. Utrzymuj lojalnych i aktywnych klientów poprzez wyrabianie w nich nawyków.
10. Poznaj potrzeby swoich klientów, a z pewnością więcej na nich zarobisz.
11. Podsumowanie
19 min czytania
11 rozdziałów
Spis treści:
1. Pozwól, aby Twój produkt stał się czymś wielkim.
2. Aby osiągnąć zamierzone rezultaty, zespoły zajmujące się rozwojem współpracują z innymi działami i inspirują innych pracowników, motywując ich do działania.
3. By wykreować produkt 'must-have', trzeba dobrze rozpoznać swoich klientów i ich potrzeby.
4. Zidentyfikuj najważniejsze statystyki pozwalające śledzić postępy w zakresie growth hackingu.
5. Opracuj nowe pomysły w dwóch pierwszych etapach cyklu growth hacking: analizuj i wprowadzaj nowe rozwiązania.
6. Przetestuj błyskawicznie nowe pomysły w ramach dwóch ostatnich etapów cyklu growth hacking: określ priorytety i testuj.
7. Przyciągnij klientów, kreując przekaz, który do nich przemawia i uściślając kanały marketingowe.
8. Zadbaj o to, aby fani łatwo mogli stać się klientami.
9. Utrzymuj lojalnych i aktywnych klientów poprzez wyrabianie w nich nawyków.
10. Poznaj potrzeby swoich klientów, a z pewnością więcej na nich zarobisz.
11. Podsumowanie