Hacking Growth: How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success



Autorzy: Sean Ellis, Morgan Brown



19 min czytania
11 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Pozwól, aby Twój produkt stał się czymś wielkim.
2. Aby osiągnąć zamierzone rezultaty, zespoły zajmujące się rozwojem współpracują z innymi działami i inspirują innych pracowników, motywując ich do działania.
3. By wykreować produkt 'must-have', trzeba dobrze rozpoznać swoich klientów i ich potrzeby.
4. Zidentyfikuj najważniejsze statystyki pozwalające śledzić postępy w zakresie growth hackingu.
5. Opracuj nowe pomysły w dwóch pierwszych etapach cyklu growth hacking: analizuj i wprowadzaj nowe rozwiązania.
6. Przetestuj błyskawicznie nowe pomysły w ramach dwóch ostatnich etapów cyklu growth hacking: określ priorytety i testuj.
7. Przyciągnij klientów, kreując przekaz, który do nich przemawia i uściślając kanały marketingowe.
8. Zadbaj o to, aby fani łatwo mogli stać się klientami.
9. Utrzymuj lojalnych i aktywnych klientów poprzez wyrabianie w nich nawyków.
10. Poznaj potrzeby swoich klientów, a z pewnością więcej na nich zarobisz.
11. Podsumowanie

Streszczenie

Hacking Growth (2017) oferuje właścicielom firm prowadzących działalność internetową szczegółowy plan działania, który pozwoli im przenieść firmę na wyższy poziom.
Sean Ellis i Morgan Brown dają czytelnikom wskazówki, jak krok po kroku przejść przez dynamiczny i powtarzalny w nieskończoność proces, który pobudzi wzrost i przekształci każdy ospały biznes w tętniące życiem, rozwijające się przedsiębiorstwo, pełne lojalnych klientów.

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców i dyrektorów generalnych,

  • Studentów kierunków biznesowych,

  • Dla każdego, kto chce rozwinąć swój biznes.

O autorach

Sean Ellis jest przedsiębiorcą, inwestorem i doradcą biznesowym z rozległą wiedzą na temat start-upów. Jest także częstym współpracownikiem magazynu Entrepreneur i The Wall Street Journal. Jest również współzałożycielem i dyrektorem generalnym Growthhackers.com.

Morgan Brown specjalizuje się w marketingu dla start-upów i prowadzi na całym świecie prelekcje na temat rozwoju biznesu. Jest on także współzałożycielem GrowthHackers.com i dyrektorem operacyjnym agencji informacyjnej Inman News.