logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Kreatywność S – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji

Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration
Autorzy: Ed Catmull, Amy Wallace


Biografia Biznes Przywództwo Zarządzanie

14 min czytania
10 rozdziałów
5 czytelników



Spis treści:
1. Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać potencjał twórczy swojego zespołu.
2. Hierarchiczne struktury uniemożliwiają przekazywanie szczerych informacji zwrotnych przez pracowników, zwłaszcza jeśli są one skierowane do przełożonych.
3. Strach przed porażką powoduje, że ludzie wolą obierać znane trasy, zamiast ryzykować zmiany.
4. Liderzy muszą przyznać się do własnych niedociągnięć i wysłuchać opinii swoich pracowników.
5. Pracownicy pracują ciężej, jeśli mają poczucie, że przyczyniają się do podnoszenia poziomu firmy.
6. Ludzie są ważniejsi niż pomysły czy procesy, dlatego skompletowanie idealnego zespołu ma kluczowe znaczenie.
7. Kierownictwo musi ufać swojej kadrze i dawać im prawo do podejmowania decyzji.
8. Zadaniem menedżera nie jest unikanie ryzyka i porażek, ale umożliwienie firmie powrotu do równowagi.
9. Firmy muszą traktować swoje środowisko pracy jako narzędzie wspierania kreatywności.
10. Podsumowanie