logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki How to Be a Positive Leader – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

How to Be a Positive Leader: Small Actions, Big Impact

Autorzy: Jane E. Dutton, Gretchen M. Spreitzer


Biznes Przywództwo Zarządzanie

17 min czytania
12 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Spraw, aby praca była pozytywnym doświadczeniem.
2. Liderzy muszą zachęcać do pobudzających interakcji wśród swoich pracowników, aby organizacja była bardziej kreatywna.
3. Pracownicy są najbardziej zmotywowani, gdy widzą sens swojej pracy.
4. Zawsze negocjuj z rozwagą: nie pozwól, aby emocje przesłoniły Ci ocenę sytuacji.
5. Liderzy powinni kultywować pozytywną tożsamość u swoich pracowników.
6. Zachęcaj siebie i swoich pracowników do rozwoju - zostaniesz nagrodzony/a pewnością siebie i nowym zapałem.
7. Pracownicy są szczęśliwsi i osiągają lepsze wyniki, gdy mogą dostosować swoją pracę do swoich osobowości.
8. Firmy powinny zachęcać swoich pracowników do zachowań cnotliwych, gdyż poprawia to morale i wydajność.
9. Pracownicy doceniają etycznych liderów, a to prowadzi do wyższej wydajności.
10. Ludzie są najbardziej skłonni do rozwoju, gdy mają nadzieję, więc należy ją wspierać.
11. Podczas wprowadzania zmian liderzy powinni postrzegać pracowników jako zasoby, a nie przeszkody.
12. Podsumowanie