How to Be a Positive Leader
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
How to Be a Positive Leader: Small Actions, Big Impact
Autorzy: Jane E. Dutton, Gretchen M. Spreitzer
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Spraw, aby praca była pozytywnym doświadczeniem.
2. Liderzy muszą zachęcać do pobudzających interakcji wśród swoich pracowników, aby organizacja była bardziej kreatywna.
3. Pracownicy są najbardziej zmotywowani, gdy widzą sens swojej pracy.
4. Zawsze negocjuj z rozwagą: nie pozwól, aby emocje przesłoniły Ci ocenę sytuacji.
5. Liderzy powinni kultywować pozytywną tożsamość u swoich pracowników.
6. Zachęcaj siebie i swoich pracowników do rozwoju - zostaniesz nagrodzony/a pewnością siebie i nowym zapałem.
7. Pracownicy są szczęśliwsi i osiągają lepsze wyniki, gdy mogą dostosować swoją pracę do swoich osobowości.
8. Firmy powinny zachęcać swoich pracowników do zachowań cnotliwych, gdyż poprawia to morale i wydajność.
9. Pracownicy doceniają etycznych liderów, a to prowadzi do wyższej wydajności.
10. Ludzie są najbardziej skłonni do rozwoju, gdy mają nadzieję, więc należy ją wspierać.
11. Podczas wprowadzania zmian liderzy powinni postrzegać pracowników jako zasoby, a nie przeszkody.
12. Podsumowanie
17 min czytania
12 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Spraw, aby praca była pozytywnym doświadczeniem.
2. Liderzy muszą zachęcać do pobudzających interakcji wśród swoich pracowników, aby organizacja była bardziej kreatywna.
3. Pracownicy są najbardziej zmotywowani, gdy widzą sens swojej pracy.
4. Zawsze negocjuj z rozwagą: nie pozwól, aby emocje przesłoniły Ci ocenę sytuacji.
5. Liderzy powinni kultywować pozytywną tożsamość u swoich pracowników.
6. Zachęcaj siebie i swoich pracowników do rozwoju - zostaniesz nagrodzony/a pewnością siebie i nowym zapałem.
7. Pracownicy są szczęśliwsi i osiągają lepsze wyniki, gdy mogą dostosować swoją pracę do swoich osobowości.
8. Firmy powinny zachęcać swoich pracowników do zachowań cnotliwych, gdyż poprawia to morale i wydajność.
9. Pracownicy doceniają etycznych liderów, a to prowadzi do wyższej wydajności.
10. Ludzie są najbardziej skłonni do rozwoju, gdy mają nadzieję, więc należy ją wspierać.
11. Podczas wprowadzania zmian liderzy powinni postrzegać pracowników jako zasoby, a nie przeszkody.
12. Podsumowanie