Scaling Up Excellence: Getting to More Without Settling for Less



Autorzy: Robert I. Sutton , Huggy Rao



15 min czytania
11 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak rozpowszechniać najlepsze praktyki w swojej firmie lub organizacji.
2. Właśnie tego potrzebujesz: skalowanie jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu przez organizacje.
3. Długotrwałe działanie: budowanie wytrwałości jest ważniejsze niż szybkie zwycięstwa.
4. Podchwytliwe kontinuum: poruszanie się pomiędzy standaryzacją a lokalną zmiennością.
5. Podejście dwutorowe: zmiana przekonań a zmiana zachowań.
6. Skoncentruj się na ograniczeniu złożoności: pomoże to zwolnić miejsce na doskonałość.
7. Ludzie mają znaczenie: promuj odpowiedzialność wśród wybitnych.
8. Siła kontaktów: budowanie relacji między ludźmi prowadzi do sukcesu.
9. Wystrzegaj się złego: wyeliminuj negatywne praktyki, zanim rozpowszechnisz te dobre.
10. Wyobraź sobie podróż w przyszłość.
11. Podsumowanie

Streszczenie

"Scaling Up Excellence" to pierwsza poważna publikacja biznesowa, która zajmuje się tym, jak liderzy mogą skutecznie rozpowszechniać wzorcowe praktyki w swoich organizacjach. Czytelnicy mogą liczyć na zapoznanie się z najnowszymi badaniami w dziedzinie zachowań organizacyjnych, wieloma pouczającymi studiami przypadków z branży oraz wieloma pomocnymi praktykami, strategiami i zasadami dotyczącymi skalowania działalności.
Autorzy pomagają liderom i menedżerom zrozumieć główne wyzwania związane ze skalowaniem i pokazują, jak zidentyfikować doskonałe nisze, rozpowszechnić je i kultywować właściwy sposób myślenia w swoich organizacjach. Określają również zasady skalowania, którymi liderzy kierują się w swoich codziennych decyzjach.

Dla kogo?

  • Dla liderów i menedżerów dążących do poprawy wyników swojej organizacji,

  • Dla każdego, kto chce wiedzieć, jak rozpowszechniać najlepsze praktyki w organizacji,

  • Dla każdego, kto jest zainteresowany najnowocześniejszymi badaniami z zakresu organizacji.

O autorach

Robert I. Sutton jest profesorem w Stanford Business School, gdzie wykłada zarządzanie. Doradza wielu międzynarodowym firmom. Wydał również kilka książek popularnonaukowych, w których opisał swoje bogate doświadczenia.

Huggy Rao jest profesorem zachowań organizacyjnych na Uniwersytecie Stanforda.